Multidesk.be » Forums » Gadgets » Data recoveren van Samsung Galaxy S2

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door LockerzLover op zondag 5 mei 2013 om 15:35:56.
LockerzLover heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 260
Hey MD,

Het scherm van mijn samsung galaxy s2 is onlangs gestopt met werken.
Ik wil nu graag alle data hier af halen maar dit gaat niet omdat het scherm niet werkt.
Ik kan de gsm verbinden met Kies en het is me gelukt mijn ontgrendelpatroon te tekenen zonder iets te kunnen zien en zo de gsm te verbinden met Kies maar Kies zegt dat ik eerst een bepaalde instelling moet veranderen om alle data te bereiken maar dit gaat natuurlijk niet zonder scherm. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik heb ook gehoord van een manier om je galaxy scherm op je pc te krijgen en zo alles te bedienen maar ik weet wel niet hoe.

Alvast bedankt!
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zondag 5 mei 2013 om 17:23:45.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
" how to recover data galaxy 2 " en "broken screen" in Google en de 1ste link geeft een oplossing.(dream)

Geen dank

http://samsung-data-recovery.blogspot.be/2013/01/samsung-galaxy-screen-is-broken-how-to.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door LockerzLover op maandag 6 mei 2013 om 15:23:46.
LockerzLover heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 260
Die link had ik al geprobeerd, maar is spijtig genoeg niet wat ik zoek want ik wil ook de contacten eraf halen.
Is er misschien iemand hier die ook een android gsm heeft met minimum versie 4.0 en die een paar screenshots kan nemen van zijn bureaublad, zijn drop down menu, zijn settings menu en developer settings menu? Dan kan ik normaal gezien alles eraf halen.
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op maandag 6 mei 2013 om 16:47:27.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
altijd handig dat je achteraf pas zegt wat je al geprobeerd hebt.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen