Multidesk.be » Forums » Gadgets » Samsung Galaxy S2 raar->zwart scherm

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door LockerzLover op zaterdag 4 mei 2013 om 20:36:10.
LockerzLover heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 260
Hey,

Ik kom hier voor een probleempje met mijn samsung galaxy s2.

Mijn gsm vertoonde gisteren een klein raar vlekje aan de zijkant van het scherm( alsof er een magneet dichtbij was) waar de kleuren anders waren. Ik dacht dat het waarschijnlijk kwam doordat ik er misschien een beetje te hard op had gezeten. Dat vlekje begon in de loop van de dag groter en groter te worden, totdat het zwart werd.
Daarna was de ene helft van het scherm zwaar verkleurd en de andere helft helemaal zwart. Deze ochtend ben ik eens gaan kijken in de hoop dat het terug OK was maar nu is heel het scherm gewoon zwart, behalve een fijne lijn helemaal van boven.

De twee knopjes zijn nog wel verlicht en de vergrendelknop doet ook de lichtjes aan en uit gaan dus de gsm is zeker nog aan. Hoe los ik dit probleem op, ik wil echt alles proberen voor ik 175 euro neerleg om hem te laten repareren. :(

Alvast bedankt (thumbsup)
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op zaterdag 4 mei 2013 om 22:19:23.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
dit is iets voor samsung zelf, kunnen wij niets aan doen

is het misschien nog in garantie?
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op zaterdag 4 mei 2013 om 23:30:00.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Display kapot.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen