Multidesk.be » Forums » Games » angry birds space knippert

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door varenhorst op vrijdag 3 mei 2013 om 20:49:56.
varenhorst's avatar
Multiviteit: 43
Hallo,

Ik heb onlangs Angry Birds Space aangeschaft maar na de installatie en het opstarten van het spel wordt ik geconfronteerd met een knipperend scherm. Ik heb zelf al wat op het internet gespeurd maar kan geen goede oplossing voor dit probleem vinden. Wie kan mij helpen?
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op vrijdag 3 mei 2013 om 21:10:17.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
ik vond dit>>>

I had this problem on my laptop, what seemed to solve it is to install Adobe Air. I then restarted my laptop and it seemed to work. I already had Java installed so you may need that too.

Here is the link to Adobe Air for a windows system:

http://get.adobe.com/air/thankyou/?installer=Adobe_AIR_2.5.1_for_Win32

If that does not work you can run the program in windowed mode by pressing Alt + Enter. That should take it out of full screen mode and run it in a windowed mode which will not flicker.

en dit >>>>

here is how I fixed it. Right click on Angry Birds shortcut. Select Properties. Click Compatibility tab. Check the box for 'disable display scaling on high DPI settings' - and make sure to run the game as Administrator. Works like a champ for me now, full screen on my 73" HDTV !!!

Since I have my HDMI into my DLP, there is about 7% overscan. I have to scale the display using the ATI software (catalyst control center) and that apparently completely messes up this, and only this game.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 31.27 % door Fred31 op vrijdag 3 mei 2013 om 21:11:51.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door varenhorst op zaterdag 4 mei 2013 om 17:39:09.
varenhorst's avatar
Multiviteit: 43
Dank je wel. Kan nu spelen!
^ Reactie #3 geschreven door Fred31 op zaterdag 4 mei 2013 om 22:20:27.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
kan u misschien even meedelen wat u juist heeft gedaan, om anderen die hetzelfde voor hebben verder te helpen vooraleer mods dit sluiten?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.73 % door Fred31 op zaterdag 4 mei 2013 om 22:20:41.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen