Multidesk.be » Forums » Unix/Linux » Ubuntu 13.04

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op dinsdag 9 april 2013 om 01:31:19.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, ... zijn aan hun nieuwe beta toe :)

Ik heb een succesvolle upgrade gemaakt van Kubuntu 12.10, zij het dat ik daarna nog wat moeten foefelen heb om Firefox (opnieuw) te installeren, en de theme settings te resetten.

momenteel is Beta 2 aan de gang.

Screenshot

http://www.multidesk.be/bijlage/2c5eac3b6b25ae6019e79799ebedb191.png
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 9 april 2013 om 02:34:26.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Mooi man :)
^ Reactie #2 geschreven door Pierken op donderdag 11 april 2013 om 14:11:56.
Pierken heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 94
Hallo Multideskers.

Draaide al een paar weken, naar alle tevredenheid, Kubuntu beta 1 (13.04) maar na een kernel-update en opnieuw opstarten, bleek de resolutie van mijn scherm niet meer te kloppen. Kreeg het ook met geen enkele mogelijkheid terug in orde.

Heb dan maar de beta 2 ge´nstalleerd waarna alles weer loopt als een trein. Alleen een bug in Thunderbird is vervelend. Wanneer je in een ontvangen mail, met als bijlage een pdf-bestand, het bestand opslaat en terugkeert naar Thunderbird, blijkt de toepassing vastgelopen.

Maar verder is Kubuntu momenteel mijn favoriete besturingssysteem. Tot in de kleinste details aan te passen, een zeer goede bestandsbeheerder (veel beter dan Nautilus in Ubuntu), reageert zeer snel (en dat voor een pc van 6 jaar oud) en ook nog mooi om naar te kijken.

Kortom, een zeer tevreden gebruiker.

Groetjes, Pierken.
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op donderdag 11 april 2013 om 14:33:02.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Ik draai Kmail in Ubuntu, zit een Gmail account in, nog geen bug gevonden.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen