Multidesk.be » Forums » Virussen, adware, spyware, ... » Norton foutmelding - HJT logje (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Norton op zondag 24 maart 2013 om 14:08:21.
Norton heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 5
Naar aanleiding van dit Topic heb ik me geregistreerd en het HJT stappenplan gevolgd:

HJT 7fa8556eae32e44f8cc1b50d9a1dc49f.log

Malware: 0bb8aef39a24266c3b8472c294266e13.txt

de foutmelding die ik krijg heeft blijkbaar te maken met het feit dat ik 2 virusscanners zou hebben, terwijl dit niet het geval is.. Norton is betalende virusscanner, iemand die me kan helpen?

Thx!

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op zondag 24 maart 2013 om 14:35:03.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Bijna goed;
Omdat een bijlage met als extentie txt op dit forum omzeggens niet te lezen zijn: Gelieve die bestanden eerst te hernoemen als een log bestand en dan pas mee te geven als bijlage.
^ Reactie #2 geschreven door Norton op zondag 24 maart 2013 om 18:01:40.
Oei sorry, is het zo goed:

Bijlage: ec602f1570bc51fb41ee095dc48b6342.log

Alvast bedankt als jullie ernaar willen kijken, hoop dat ik mijn virusscanner niet moet verwijderen want heb jaar betaald en is nog maar 2 maand voorbij :P
^ Reactie #3 geschreven door joke op maandag 25 maart 2013 om 19:51:12.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Hoi Norton,

Met goede moed wil ik eindelijk uw bestanden na zien maar op die manier heeft het weinig zin. Uw laatste logfile van Malware bytes is later dan deze van HijackThis en dat is niet de bedoeling. In de logfile van HijackTis staan nog bestanden in die in de laatste run van Malware bytes al verwijderd zijn. Ik kan je moeilijk zaken laten verwijderen die al verwijderd zijn.

Le'es het stappenplan eens grondig na en bezog dan de twee logfiles en dan kunnen we verder.

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #4 geschreven door Norton op woensdag 3 april 2013 om 22:34:47.
Hier een update:

Bijlage: c5e4f3bcdabee4b5792b526245a6b76d.log

Bijlage: 0aa9ec7681e407ba57ade1d939f80885.log

Sorry voor het late antwoord.
Bedankt
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 36.14 % door Norton op woensdag 3 april 2013 om 22:35:14.
^ Reactie #5 geschreven door Norton op donderdag 11 april 2013 om 12:31:20.
Kan iemand dit bekijken voor mij aub?
^ Reactie #6 geschreven door joke op zaterdag 13 april 2013 om 22:19:25.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Hoi Norton,

1. Na het downloaden moet je alle programma's (ook je browser) sluiten. Het is ook belangrijk dat je de programma's in dezelfde volgorde uitvoert als ik ze voorschrijf. Dus om deze richtlijnen te kunnen volgen print deze tekst uit.
    Heb je geen printer zet dan deze tekst in een tekstbestand, bijvoorbeeld op je bureaublad.

2. Download AdwCleaner en extract het naar je bureaublad.Sluit alle openstaande vensters.
    Voor Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren... Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.

Klik vervolgens op Verwijderen.

Klik bij AdwCleaner Informatie op OKKlik bij AdwCleaner Herstarten Noodzakelijk op OK
    Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.

3. Maak ook een nieuwe log van HiJackThis.

4. Ik verwacht dus een bijlage van volgende programma's:
    - AdwCleaner
    - HiJackThis
    Vertel ook even hoe het met je problemen gesteld is.

Succes,
Joke.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen