Multidesk.be » Forums » Webdesign & graphics » Webhost betalen in 'natura'

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Ezio op dinsdag 12 maart 2013 om 18:27:02.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Niet dubbelzinnig denken wanneer je de titel leest! (hoogstwaarschijnlijk komt deze waarschuwing te laat... :p )
Zijn er sommige webhosting bedrijven die websites gratis hosten in ruil voor een kleine advertentie op de website (maar dan wil ik wel een eigen domeinnaam, www.voorbeeld.be bijvoorbeeld)? Indien ja, welke bedrijven doen dit?
Alvast bedankt!

Thibault
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 12 maart 2013 om 19:23:22.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Ik ga echt niet moeilijk doen, maar voor €0.50 per maand en 3€ per jaar heb je al een domein + hosting. Dan heb je geen reclame, volledig beheer over je webhosting en een wat degelijke support.
Kijk eens bij Versio.nl daarvoor. Uiteraard zijn er nog andere alternatieve, maar wat betreft prijs zitten zij wel zeer laag.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.58 % door SMG op dinsdag 12 maart 2013 om 19:23:40.
^ Reactie #2 geschreven door Ezio op dinsdag 12 maart 2013 om 19:38:39.
Ezio's avatar
Multiviteit: 973
Versio heb ik ook reeds bekeken maar het lijkt me echt niet goed (na wat ervaringen van andere mensen gelezen te hebben). Momenteel host ik voor 1.50 EUR per maand bij One.com maar ze zijn dan wel meerdere malen per maand offline, ik wil dus wel beetje meer betalen maar dan wel kwaliteit hebben. Ook is de mogelijkheid om meerdere domeinen te hosten zeer belangrijk. Momenteel dacht ik aan het reseller pakket van Antogonist.
I'm a gamer because I don't have a life... I've chosen to have many
^ Reactie #3 geschreven door SMG op dinsdag 12 maart 2013 om 19:54:56.
SMG's avatar
Moderator
Priorweb, Combell,... zijn de kwalitatief betere, maar hebben dan een prijskaartje navenant.
Ik zit zelf bij Versio, maar dan uitsluitend voor domein host. De mail zelf wordt nog door Google Apps gedaan (omdat ik wat schrik had wat betreft veiligheid en beschikbaarheid van een goedkope host). Ben echter wel relatief tevreden van hen, maar inderdaad de webhost zelf is wat aan de trage kant (nuja het kost nu niet zoveel)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 17.99 % door SMG op dinsdag 12 maart 2013 om 19:56:33.
^ Reactie #4 geschreven door DTC op zaterdag 16 maart 2013 om 09:59:17.
DTC's avatar
Multiviteit: 87
Ik zit nu al een jaar bij Versio en ik ben er zeer tevreden over.
Zowel voor de webhost als voor een domeinnaam.

SMG wat bedoel je juist met de veiligheid?
Wat zou er onveilig aan kunnen zijn?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 27.1 % door DTC op zaterdag 16 maart 2013 om 10:03:25.
^ Reactie #5 geschreven door SMG op zaterdag 16 maart 2013 om 13:57:18.
SMG's avatar
Moderator
De mail wordt op je domein gehost en beschikbaar gesteld via Roundcube (voorkeur) of Squirrelmail en heeft een SSL certificaat, maar wordt uitgereikt door de localhost (dus geen echt betrouwbare CA).
Verder heeft Google Apps standaard een kalender, zeer goede mobiele support, beveiligde POP/IMAP/Webdav/Caldav ondersteuning (gezien ik mijn Android, BlackBerry Playbook moet zien te synchroniseren),... terwijl Verio dit naar mijn weten niet zo uitgebreid ondersteunt.
Ook ben ik parano´de wat betreft mijn mail en ik hou van de 2 step verification van Google.

Keuze voor Google Apps was dus vrij eenvoudig. Nu alleen maar hopen dat Google Apps voor consumenten gratis blijft (gezien ze recent hebben besloten om voor nieuwe gebruikers geen gratis toegang meer te verlenen). Bestaande gebruikers mogen het wel nog gratis gebruiken (maar voor hoe lang :-/)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 5.67 % door SMG op zaterdag 16 maart 2013 om 13:58:47.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen