Multidesk.be » Forums » Gadgets » resetten van telefoon

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op vrijdag 1 maart 2013 om 16:03:49.
hoi ik heb een galaxy telefoon
en wil hem resetten.

mede ook omdat wifi signaal zeer slecht is op mijn telefoon, terwijl op pc wel goed is.

wil ik kijken of een reset wat uit haalt.

maar als ik mijn telefoon reset, wordt ik dan ook uit alle whats app groepen gegooid enzo?
en heeft iemand tip hoe ik het beste kan resetten/
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op vrijdag 1 maart 2013 om 18:26:53.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
welke model/type?

Bedoel je met 'resetten' terugzetten naar fabrieksinstellingen?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op vrijdag 1 maart 2013 om 18:27:38.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
er is een 'soft reset' en een hard reset'
bij soft reset word het geheugen leeg gemaakt en nog een paar andere dingen
maar bij hard reset, ALLES word inderdaad gewist van wat je ook gedownload hebt + foto's enz

geef eens het juiste type van je gsm
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #3 geschreven door Fred31 op vrijdag 1 maart 2013 om 21:21:36.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
how_to_reset_your_samsung_galaxy_note_2.

With resetting your mobile phone you get increase in space and importantly increase in speed. Now a reset to your mobile phone will delete all the data which are stored in your phone memory like media files, contacts, messages and others media files with settings, good thing is there will be no delete of data from the microSD card.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 48.35 % door Fred31 op vrijdag 1 maart 2013 om 21:23:20.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op vrijdag 1 maart 2013 om 21:50:54.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit Fred31 op 01/03/2013 21:21:36:

how_to_reset_your_samsung_galaxy_note_2.

With resetting your mobile phone you get increase in space and importantly increase in speed. Now a reset to your mobile phone will delete all the data which are stored in your phone memory like media files, contacts, messages and others media files with settings, good thing is there will be no delete of data from the microSD card.

Je geeft uitleg over hard reset maar een link naar soft (dream)

http://www.knowyourmobile.com/samsung/galaxysII/galaxysiiuserguides/796496/how_to_perform_a_hard_reset_on_the_samsung_galaxy_s_ii.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen