Multidesk.be » Forums » Virussen, adware, spyware, ... » Incredimail My Start (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op zaterdag 26 januari 2013 om 21:59:28.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 245
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben opgezadelt met Incredimail My start,als ik handelingen doe op een bepaalde site verschijnt Incredimail My Start plotseling,het blijkt niet de originele te zijn want de Incredimail My Start is in het oranje,deze in het blauw,blijkt een virus te zijn,hoe los ik dit op?

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op zaterdag 26 januari 2013 om 22:15:21.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Dannyschippers op 26/01/2013 21:59:28:

Ik ben opgezadelt met Incredimail My start,als ik handelingen doe op een bepaalde site verschijnt Incredimail My Start plotseling,het blijkt niet de originele te zijn want de Incredimail My Start is in het oranje,deze in het blauw,blijkt een virus te zijn,hoe los ik dit op?

http://www.multidesk.be/artikels/artikel/208/Hoe-ga-ik-te-werk-om-spyware-en-virussen-te-bestrijden-HJT-analyse--Stappenplan.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op zondag 27 januari 2013 om 14:23:59.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Uberhaupt geen Incredimail gebruiken, het geeft geen enkele toegevoegde waarde aan serieuze email ;)
Maar bon, ieder zijn gerief.

Vooraleerst lees deze Mededeling m.b.t. het plaatsen en analyseren van Hijack This logbestanden, daarna;
Volg eerst het Stappenplan VOLLEDIG,
zelfs al heb je al scans gedaan.
Hier staan de meest recente producten, en hier werken onze HJT mensen graag mee.
Zorg ervoor dat je logs als bijlage in je post staan!

Succes ;)
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten