Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Afsluiten firefox

  • Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Samuel1 op dinsdag 8 januari 2013 om 11:35:57.
Samuel1 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 218
Hallo MD's, eerst en vooral een prettig nieuwjaar gewenst.
Het probleem is als volgt, ik sluit firefox normaal af, gebruik erna ccleaner, daar krijg ik de melding dat firefox niet afgesloten is (probeer met ctrl alt del, geen processen in werking), geforceerd afsluiten met ccleaner, volledig opkuisen, daarna terug proberen firefox op te starten wat niet lukt, omdat firefox nog actief is. Enkel na heropstarten pc lukt het weer.
Heb firefox al verwijderd, laatste versie geherinstalleerd, probleem blijft hetzelfde?
Alvast bedankt,
Samuel
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 8 januari 2013 om 17:53:54.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Met volgende stappen ga je heel Firefox verwijderen terug instellen op de standaard waarden. In principe blijven wachtwoorden en bookmarks bewaard, maar neem voor alle zekerheid toch een backup van je favorieten.
Opgepast: addons zullen we weg zijn!

Surf naar
CODE
  1. about:support
(dus gewoon intypen in je adresbalk in Firefox). Rechtsboven staat een "Reset Firefox" knop waarop je kan drukken. Dit zal Firefox volledig resetten en alle mogelijke problemen oplossen.
Kan je laten weten of dit je probleem oplost?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.26 % door SMG op dinsdag 8 januari 2013 om 17:54:17.
^ Reactie #2 geschreven door Samuel1 op donderdag 10 januari 2013 om 07:14:15.
Samuel1 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 218
Dank je SMG, helaas is het probleem niet opgelost hiermee :-(
^ Reactie #3 geschreven door SMG op donderdag 10 januari 2013 om 19:19:39.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Kan je even naar deze website gaan:
https://www.mozilla.org/en-US/plugincheck/

Dit is een browser plugin check die nakijkt welke plugins de laatste nieuwe versie hebben en welke niet. Update die dat verouderd zijn.
^ Reactie #4 geschreven door Samuel1 op zaterdag 12 januari 2013 om 10:49:31.
Samuel1 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 218
Blijkbaar opgelost, microsoft silverlight was blijkbaar de boosdoener, bizar...
Bedankt voor je hulp ;-)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen