Multidesk.be » Forums » Gadgets » ps3 account bij hotmail niet meer bekend... (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dieter op zondag 6 januari 2013 om 21:03:49.
Dieter heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 104
hallo,

ik heb net ontdekt dat ik op mijn ps3 nog kan inloggen met mijn hotmail adres voor online te gamen.

nu heb ik naar hotmail gesurfd voor gewoon op het e-mail adres te geraken en daar komt te lezen dat het e-mail adres niet meer bestaat..

nu is het wel zo dat ik al enige tijd niet meer op het adres geweest ben voor te controleren..

wat kan ik hier aan doen?

Ik hoop maar dat ik geen ander adres moet aanvragen, want dan ben ik alle saved games kwijt..

mvg

Dieter

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door een gast op zondag 6 januari 2013 om 21:59:55.
tja bij hotmail is het zo dat waneer je je account langdurig niet gebruikt, maw, inlogt. het account wordt stopgezet, of het definitief is verwijderd weet ik niet. ik zou de hotmail helpdesk mailen.
^ Reactie #2 geschreven door Dieter op zondag 6 januari 2013 om 22:23:39.
mja,

kan ik doen, maar hoe kan het dan dat het op ps network nog wel werkt.. ?
^ Reactie #3 geschreven door thekid op maandag 7 januari 2013 om 09:55:13.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Omdat het enkel uw gebruikersnaam is waarschijnlijk. Je kan ook een nieuw hotmail adres maken en deze dan linken aan je huidige account.

Je blijft dan inloggen net je oude hotmail, maar heb je wel een nieuw adres voor je emails indien er iets met je ps3 account zou gebeuren.

*edit*
mocht het echter zo zijn dat je oude emailadres onheroepelijk verloren is bij hotmail, kan je gewoon hetzelfde adres opnieuw aanmaken :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 20.96 % door thekid op maandag 7 januari 2013 om 18:29:41.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door Dieter op maandag 7 januari 2013 om 20:50:47.
ok,

en als ik nu een nieuw account aanmaak bij hotmail en een nieuwe ps3 account, gaan mijn saved games dan verloren? of alleen de trophies? en online is het dan ook alles opnieuw behalen?

want mijn gebruikersnaam ( ik bedoel de naam die men ziet als ik online speel) kan ik die gewoon veranderen of is dat niet mogelijk
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 26.4 % door Dieter op maandag 7 januari 2013 om 20:52:13.
^ Reactie #5 geschreven door thekid op maandag 7 januari 2013 om 21:09:09.
thekid's avatar
Moderator
je moet eraan denken dat deze niet gelinkt zijn

jij hebt dit toevallig zo ingegeven jaren geleden, maar sony & microsoft hebben geen gedeelde databank.

Jij kan:
- je gebruikersnaam gehouden (zelfs al staat er daar een hotmail adres, en gewoonweg een nieuw emailadres aanmaken en deze email verwijzing updaten in je huidige ps3 profiel)
- indien uw gekozen emailadres niet meer bestaat moet hij ook opnieuw aan te maken zijn :) dus kan je gewoon hetzelfde emailadres aanmaken bij hotmail (alhoewel ik dat niet 100% zeker ben:))

en in beide gevallen verlies je uw save games niet. (die trouwens ook grotendeels op uw hd van de ps3 staat nee?)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #6 geschreven door Dieter op maandag 7 januari 2013 om 21:25:06.
ok bedankt

ja grotendeels staat dit op men hd..

ps: heb net gezien, dat als ik op ps3 me aanmeld en bij accountbeheer ga om mijn e-mail adres te veranderen dan moet ik opnieuw mijn wachtwoord ingeven en ik weet dit niet meer omdat ik automatisch aangemeld ben :-s

nu zit ik wel wat vast.. of moet ik gewoon ineens aanmelden met een nieuw e-mail adres en wachtwoord?..

mvg

Dieter

^ Reactie #7 geschreven door thekid op maandag 7 januari 2013 om 22:51:01.
thekid's avatar
Moderator
eerst hetzelfde email adres opnieuw proberen aan te maken

dan kan je ook een forgot my password ingeven, en dan krijg je dat op je nieuwe (oude) emailadres :)
^ Reactie #8 geschreven door Dieter op maandag 7 januari 2013 om 23:16:18.
ok bedankt, ik heb het adres opnieuw kunnen aanmaken (hetzelfde)

we zullen zien...

bedankt
^ Reactie #9 geschreven door Dieter op dinsdag 8 januari 2013 om 19:20:52.
ik kan er terug op!

maar ik zou graag mijn online id veranderen maar dit gaat niet, kan ik mijn e-mail adres linken aan een nieuw account? zodat ik mijn online id kan veranderen?

want dit is nu aplay3d en wil er vanaf, heb er in het begin niet over nagedacht dat je het niet kon veranderen en nu zit ik er mee, dacht toen ook dat het een wachtwoord was maar bleek later van niet :-D
^ Reactie #10 geschreven door thekid op dinsdag 8 januari 2013 om 22:31:37.
thekid's avatar
Moderator
voor zover ik kan zien niet :) Het is nochtans een feature die al een paar jaar gevraagd word :)

Je zal nog steeds je achievements verliezen als je een nieuw account maakt (zelfs met een gelinkt emailadres)
^ Reactie #11 geschreven door Dieter op dinsdag 8 januari 2013 om 23:02:38.
mja, dus online verlies ik alles wat ik behaald heb, bij elk spel?

Wel stom van ps network...

of van mij :-D

Bedankt!!
^ Reactie #12 geschreven door thekid op dinsdag 8 januari 2013 om 23:32:05.
thekid's avatar
Moderator
Ja, idd

indien je kiest om een nieuw psn id aan te maken zal je wel nog best een backup van je savegames maken ook :)
^ Reactie #13 geschreven door Dieter op dinsdag 8 januari 2013 om 23:57:32.
ha, en hoe doe ik dat het beste?

gewoon op de ps3 een backup maken of wat?
^ Reactie #14 geschreven door Cdude op woensdag 9 januari 2013 om 01:22:53.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit Dieter op 08/01/2013 23:57:32:

ha, en hoe doe ik dat het beste?

gewoon op de ps3 een backup maken of wat?

*Klik*
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen