Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Een probleem met Adobe flash player (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door logan3000 op dinsdag 28 augustus 2012 om 10:35:35.
logan3000 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 47
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

we hebben als programma Adobe flash player activex en Adobe flash player plug-in. En als ik op Youtube ga dan gaan de filmpjes steeds vast, en ik gebruik Google Chrome. Maar in Google Chrome is een ingebouwde Adobe flash player dat zie je bij chrome://plugins, en als ik uitschakel bij chrome://plugins de Adobe flash player dan gaan de filmpjes van Youtube heel goed, en ze gaan niet vast ook niet in HD kwaliteit. Maar dan paar minuten later staat er op download de nieuwste Adobe flash player als ik een filmpje wil kijken op Youtube dan staat dat op kunnen jullie mij met dit helpen alsjeblieft?

ps: Zeg in stappen hoe ik moet oplossen alsjeblieft.

Dank u

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door SMG op dinsdag 28 augustus 2012 om 20:47:37.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Helaas weinig aan te doen, Flash doet de laatste tijd bij veel mensen vrij raar en is vreselijk onstabiel.
Met Chrome heb je in principe de meest recente versie ter beschikking. Het enige wat helaas aan te raden is zeker Chrome te voorzien van de laatste nieuwe versie (maar dit zou je al moeten hebben). Verder, een andere browser gebruiken.

Indien hij enkel crasht op YouTube kan je misschien intekenen op de HTML5 optie. Als je flash uitschakelt probeert YouTube terug te vallen op HTML5 (waardoor je geen Flash gebruikt).
Intekenen kan door gewoon deze link te volgen en te kiezen voor Join the HTML5 Trial
http://www.youtube.com/html5
^ Reactie #2 geschreven door logan3000 op dinsdag 28 augustus 2012 om 22:48:23.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

als ik ingebouwde Adobe flash player van Google Chrome uitschakel en dan HTML5 aanmeld dan ga ik op Youtube dan open ik de filmpje dan staat er weer op download de nieuwste Adobe flash player. En als ik de ingebouwde Adobe flash player inschakel en dan is HTML5 niet aangemeld dan meld ik het aan de HTML5 dan is de ingebouwde Adobe flash player ingeschakeld en HTML5 ook aangemeld. Dan ga ik naar Youtube en dan open ik een filmpje en dan komt het filmpje op heel goed, zonder vast te zitten en bij HD kwaliteit ook goed. En dan sluit ik Google Chrome en dan open ik terug en dan ga ik op Youtube ik open de filmpje en dan is die weer traag en dan kijk ik dat ingebouwde Adobe flash player ingeschakeld is en bij HTML5 is niet aangemeld. Dus dan moet ik telkens op aanmelden klikken bij HTML5 als ik google chrome sluit en opnieuw opstart. Maar ik wil dat het automatisch word aangemeld wat moet ik dan doen om automatisch te laten aanmelden de HTML5 of moet ik iets anders doen?

Dank u
^ Reactie #3 geschreven door logan3000 op woensdag 29 augustus 2012 om 23:04:54.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

ik gebruik als extensie HTML5 Enabler for Youtube dan als ik afluit en terug opstart de google chrome dan word het automatisch aangemeld bij HTML5 dus dit is goed. Maar sommige video's word afgespeelt op HTML5 en veel video's niet op HTML5 maar wel dan op Adobe flash player maar dan gaat die traag die video's door Adobe flash player die ingebouwd is in google chrome. En bij Turkse muzieken/filmpjes staat erop download de nieuwste Adobe flash player dus ik weet niet wat ik moet doen help me alsjeblieftttttttt!!!!!!!!!

Dank u
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.93 % door logan3000 op woensdag 29 augustus 2012 om 23:06:41.
^ Reactie #4 geschreven door thekid op donderdag 30 augustus 2012 om 00:06:13.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey logan

zoals SMG het al aangeeft, het is momenteel een beetje de fout van Adobe. Wachten tot een stabielere versie uitkomt...
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door logan3000 op donderdag 30 augustus 2012 om 08:52:45.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

thekid kun je alsjeblieft zeggen wanneer de nieuwste versie komt? Maar als de nieuwste versie is gekomen en dan download die en installeert die en als de filmpjes van youtube nog traag gaan wat moet ik dan doen?

Dank u
^ Reactie #6 geschreven door SMG op vrijdag 31 augustus 2012 om 22:08:51.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Enkele dagen geleden heeft er een update plaats gevonden nl versie 11.4.402.265. Controleer dus eens of je deze versie hebt:
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/find-version-flash-player.html

Indien ze nog traag gaan? Klinkt cru, maar ga dan klagen bij Adobe ;)
Ondertussen ken ik een handvol mensen die de laatste tijd klaagt om trage en crashende browsers vanwege Flash :-/
Ik persoonlijk merk er weinig van, maar ik gebruik Flash dan ook niet zo intensief zoals sommige (Facebook games enz).
^ Reactie #7 geschreven door logan3000 op zaterdag 1 september 2012 om 23:52:01.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

bij de ingebouwde Adobe flash player plugin in google chrome zijn er 3 files bij de eerste file is de versie: 11.3.31.232 en bij de 2de en de 3de files is de versie: 11,4,402,265. En daarom gaan de filmpjes traag van google chrome omdat die eerste file de oude versie en die andere 2 files de nieuwste versies zijn. Dus die werken samen tegen maar ik download de nieuwste adobe flash player plugin als programma en ook adobe flash player plugin voor google chrome maar die eerste file blijft altijd de versie: 11.3.31.232. Kunnen jullie mij met dit probleem helpen alsjeblieft?

Dank u
^ Reactie #8 geschreven door logan3000 op woensdag 5 september 2012 om 18:28:54.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

die 3 files van de ingebouwde adobe flash player is normaal die versies die 1ste file versie is 11.3.3.230 en die andere 2 files is 11.4.4.265 ofzo iets was het en dat is normaal. Want is bij mijn eigen pc ook maar als ik die eerste fille uitschakel dan werkt de filmpjes goed maar dan gaat het vast en speelt verder vast en speelt verder maar snel dan. En dan als ik terug die 1ste file inschakel dan gaan de filmpjes echt veel vast zitten en de geluid gaat ook paar keer weg en komt terug dus er heeft iets te maken met die 1ste file die 2de en de 3de file als ik die uitschakel dan veranderd er niks of gebeurt niks. Dus kunnen jullie mij met dit helpen met een snel mogelijk een antwoord want jullie hadden geen antwoord gegeven bij me vorige bericht.

Dank u
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 90.27 % door logan3000 op woensdag 5 september 2012 om 18:37:07.
^ Reactie #9 geschreven door Fred31 op woensdag 5 september 2012 om 19:03:34.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit SMG op 31/08/2012 22:08:51:

Enkele dagen geleden heeft er een update plaats gevonden nl versie 11.4.402.265. Controleer dus eens of je deze versie hebt:
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/find-version-flash-player.html

Indien ze nog traag gaan? Klinkt cru, maar ga dan klagen bij Adobe ;)
Ondertussen ken ik een handvol mensen die de laatste tijd klaagt om trage en crashende browsers vanwege Flash :-/
Ik persoonlijk merk er weinig van, maar ik gebruik Flash dan ook niet zo intensief zoals sommige (Facebook games enz).

ik speel regelmatig op FB spellen via Google chrome en merk totaal niets van problemen.
Zou meer iets met uw pc te maken hebben, iets dat adobe flash het moeilijk maakt.

Mvg
Fred
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #10 geschreven door SMG op woensdag 5 september 2012 om 19:20:00.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zet hardware acceleratie uit (of aan).
Open een flash video (bv YouTube video,...) -> rechtermuisknop op dat element -> Settings -> Enable hardware acceleration:
http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/help01.html

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/images/display_en.gif

Voer dit uit:
http://forums.adobe.com/message/4278569

Helpt het daar niet mee, dan raad ik zeer sterk aan een topic te openen op het forum van Adobe:
http://forums.adobe.com/community/flashplayer
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 5.56 % door SMG op woensdag 5 september 2012 om 19:20:49.
^ Reactie #11 geschreven door logan3000 op donderdag 6 september 2012 om 21:09:04.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

bij die voer dit uit heb je een site gezet ik klik op die site dan staat er iets bij die 1ste reactie dat moet ik zeker doen en dan helemaal onderaan bij de 2de reactie staat er ook iets op moet ik dat ook doen iets van: You can also manually accomplish this task by deleting the contents of the following folders:

Windows (tip: copy and paste these paths into the path bar in an Explorer window)
%appdata%\Adobe\Flash Player
%appdata%\Macromedia\Flash Player

Macintosh
~\Library\Preferences\Macromedia\Flash Player\
~\Library\Caches\Adobe\Flash Player\

Dank u
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.68 % door logan3000 op donderdag 6 september 2012 om 21:09:21.
^ Reactie #12 geschreven door logan3000 op vrijdag 7 september 2012 om 19:24:41.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

ik heb alles gedaan hardwareversnelling uitgeschakeld en ook adobe flash player zijn gegevens verwijdert maar is toch dezelfde alles gaat weer vaak vast en de geluid gaat ook weg. Maar ik denk dat het met de programma Java heeft te maken kan dat of niet? Ik heb als programma Java de versie ervan: Java(TM) 6 update 5 en Java(TM) 6 update 33. Als het met die programma Java te maken heeft dan ga ik die verwijderen van programma's en onderdelen en dan Java 7 downloaden.

Dank u
^ Reactie #13 geschreven door SMG op vrijdag 7 september 2012 om 21:05:43.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Java is meer dan waarschijnlijk niet de reden, maar als je deze versies van Java draaiend hebt raad ik met drang aan meteen een update te doen!
In de versie die jij draait zitten nl wat lekken in die op dit moment actief worden misbruikt:
http://www.oracle.com/technetwork/topics/security/alert-cve-2012-4681-1835715.html

Op dit moment zitten ze aan Java 6 update 35
Wil je overschakelen naar Java 7 dan raad ik je sterk aan om volgende stappen uit te voeren. Java verwijderen is een ware nachtmerrie.
Draai eerst dit programma: http://singularlabs.com/software/javara/ (kies daar voor Remove JRE).
Ga vervolgens naar programma's verwijderen en verwijder daar de (waarschijnlijk) overblijvende Java versie.
Download vervolgens de laatste nieuwe Java 7 versie hier: http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre7u7-downloads-1836441.html (kies de Offline versie) en installeer deze.

Het Flash probleem:
Hoe oud is je computer? Test eens met een andere browser.
En ik blijf erbij: het is best aangeraden je probleem op het forum van Adobe te zetten.
^ Reactie #14 geschreven door logan3000 op zaterdag 8 september 2012 om 12:20:03.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

kan ik niet gewoon de Java verwijderen van programma's en onderdelen?

Dank u
^ Reactie #15 geschreven door SMG op zaterdag 8 september 2012 om 14:39:23.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Probeer eens ;) Ik ben begonnen met de oudere versie te verwijderen en vervolgens kon ik de nieuwere er niet meer af krijgen omdat de uninstaller van de oude de nieuwe had beschadigd. De nieuwe dan herinstalleren ging ook niet meer.
Ik heb het dan maar zo gelaten en gebruik nu alleen nog de 1.7.

In den beginnen liet de installer van een nieuwe versie de oude versie staan op je systeem. Gezien jij de update 5 ook nog hebt staan is dat inderdaad eentje van "in den oude tijd". Niet voor niets dat er programma's als JavaRa zijn om mensen uit de Java penarie te helpen.
^ Reactie #16 geschreven door logan3000 op zondag 9 september 2012 om 01:27:37.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

dus het kan met Java te maken hebben met Adobe flash player of niet?

Dank u
^ Reactie #17 geschreven door SMG op zondag 9 september 2012 om 13:35:09.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zoals gezegd: meer dan waarschijnlijk niet, maar ik heb een paar dagen geleden een Java virussen moeten verwijderen dat nu zijn toer aan het doen is en merk dat je met serieus wat kwetsbaren versies zit vandaar even deze extra info.
^ Reactie #18 geschreven door logan3000 op zondag 9 september 2012 om 18:50:56.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

ik heb Java(TM) update 5 en 33 verwijdert, en dan Java 7 gedownload maar er is toch niks veranderd de filmpjes gaan nog vast enzovoort. Willen jullie alsjeblieft een vraag stellen bij de forums Adobe flash player want die praten Engels en ik begrijp niet zo goed Engels als jullie willen.

Dank u
^ Reactie #19 geschreven door thekid op zondag 9 september 2012 om 23:04:22.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Jeb je al van http://translate.google.com gehoord? Het kan helpen om de communicatie duidelijker te maken :)

Er was trouwens dit weekend een update van Adobe, dacht ik?
Heb je al eens het stappenplan met Joke doorlopen? Weet je dan toch zeker dat alles werkt zoals het hoort op je PC :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten