Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Breedband modem

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 20 augustus 2012 om 10:08:25.
hallo iedereen,

Alle laptops in huis kunnen op ons draadloos internet ik echter niet. Ik word wel verbonden met het netwerk maar niet met het internet. Komt op vvan iets met een breedband modem te resetten.

Ik heb dat nu al enkele keren gedaan maar zelfde effect. En ja mijn wifi van laptop staat op aan.

Vind het raar dat m'n zus en m'n vader er wel op kunnen en de gewone computers in huis ook.

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg

alvastbedankt voor jullie antwoord
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 20 augustus 2012 om 13:50:11.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Graag dit uitvoeren van je eigen computer en eentje die wel op internet kan:
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/252/Hoe-maak-ik-een-log-van-mijn-netwerkinstellingen-zoals-IP-gateway....html

Kan je ook vermelden wat voor abonnement je hebt en of je een router of switch hebt (dit laatste kunnen we vaak wel opmaken uit je logbestanden).
^ Reactie #2 geschreven door Dendeze op dinsdag 21 augustus 2012 om 08:26:56.
Dendeze's avatar
Multiviteit: 1695
ik schat windows vista, wifi met wep beveiliging welke op de laptop op shared staat ipv open...
^ Reactie #3 geschreven door een gast op dinsdag 21 augustus 2012 om 12:33:22.

Dixit

Dixit Dendeze op 21/08/2012 08:26:56:

ik schat windows vista, wifi met wep beveiliging welke op de laptop op shared staat ipv open...

SCHAT Vista? Druk eens op je Windows toets en typ dan "winver" (zonder haakjes).
Geef dat resultaat.
^ Reactie #4 geschreven door SMG op dinsdag 21 augustus 2012 om 19:24:12.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Wie is wie hier eigenlijk?
Kan de originele auteur gewoon uitvoeren wat ik vraag? Ik vroeg niet om de Windows versie of encryptie methode. Gezien er wel verbinding is met het netwerk maar niet met het internet zou dit wel in orde moeten zijn.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen