Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » Live messenger wachtwoord problemen (verplaatst)

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Pauluss op woensdag 15 augustus 2012 om 21:49:00.
Pauluss heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Hallo,

Na uren rondgekeken te hebben op het ineternet en forums ben ik mijn probleem nog niet eerder tegen gekomen.
Ik zit met het volgende dilemma:

Ik wil mij inloggen op mijn hotmail account om mijn emails te bekijken en vervolgends krijg ik foutmelding: 800488fe ''Er zijn ongebruikelijke activiteiten blablabla'' je kent het misschien wel.
Dus ik klik op ''Heb geen toegang tot mijn account'' op hotmail.com, en vervolgends vink ik ''Ik denk dat iemand anders mijn Microsoft-account gebruikt'' aan.
Daarna klik ik op ''Stel het wachtwoord opnieuw in'' en ik voer mijn email adres in dat moet worden herstelt en vul een aantal beveiligings letters en cijfers in.
En dan krijg ik de keuze om een ''Link e-mailen om het wachtwoord opnieuw in te stellen'' of ''mijn vertrouwde pc gebruiken''

Ik heb gekozen voor ''Link e-mailen om het wachtwoord opnieuw in te stellen'' en daar komt het probleem, deze email wordt verstuurd naar een email adres dat ik ongeveer 10 jaar geleden heb aangemaakt voor dit soort problemen als reserve email adres er komen alleen de eerste 2 letters van het email adres te voorschijn en er achter staat *****@hotmail.com - ik weet zelfs dat email adres niet volledig en het wachtwoord al helemaal niet meer. En zie ook geen mogelijkheid om dat email adres aan te passen
Wat nu? Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt,

Mvg Paul

Opmerking van de crew

Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger
^ Reactie #1 geschreven door Pauluss op donderdag 16 augustus 2012 om 19:32:57.
Pauluss heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Anyone? -_-
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op donderdag 16 augustus 2012 om 21:05:16.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
msn-hotmail-account-blocked-how-to-unblock

cannot-access-hotmail-emails
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 30.83 % door Fred31 op donderdag 16 augustus 2012 om 21:09:55.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen