Multidesk.be » Forums » Netwerken » usb wireless functioneert niet meer

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door rudd op maandag 13 augustus 2012 om 17:15:00.
rudd heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
ik heb een vrij oude pc en laatst via usb (KONIG WP5) een wireless verbinding gemaakt met mijn modem. Er zijn meerdere pc's (laptop en iPad) die via modem wireless verbonden zijn.

De usb is dus voor de oudere pc. Dit ging gewoon goed, maar op enig moment maakt het geen verbinding meer. Het herinvoeren van modem-naam en code (beide zelf bedacht bij het installeren door provider) werkt niet meer.

Wat is er aan de hand??? graag spoed
^ Reactie #1 geschreven door thekid op maandag 13 augustus 2012 om 17:38:37.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Mijn inziens is de USB stick kapot, het gebeurd, en het ziet er mij het meest logische uit, tenzij er nog dingen veranderd zijn op uw pc in de laatste tijd.

Je kan eventueel eens je usb stick gebruiken op uw laptop
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door rudd op maandag 13 augustus 2012 om 19:03:06.
rudd heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
nee, er zijn geen dingen veranderd in mijn pc, het werkte opeens niet meer.

kan nog op een andere manier checken of mijn usb kapot is?
^ Reactie #3 geschreven door thekid op maandag 13 augustus 2012 om 20:07:51.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Wel:
- je versteekt uw usb stick naar een andere poort op uw oude pc
- je kijkt of het nu wel weer werkt, indien ja, misschien driver probleem of oude usb poort is kapot
- werkt het lichtje nog van de USB stick (meestal geeft het aan met een lichtje dat er verbinding is?)
- je kan ook de usb stick op een andere pc inpluggen, en kijken of het op die pc wel werkt?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen