Multidesk.be » Forums » Virussen, adware, spyware, ... » Trojaans paard Patched_c.LYT vervolg?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Benz0r op donderdag 9 augustus 2012 om 19:31:46.
Benz0r's avatar
Multiviteit: 321
Sorry hoor maar omdat ik een paar dagen niet antwoord wordt mijn probleem gewoon compleet genegeerd en het topic gesloten?
Ik heb vaak langer moeten wachten op een antwoord, dan negeer ik het toch ook niet?
Dit vind ik niet terecht hoor, ik heb zoals gevraagd mijn logjes geplaatst dus wat is het probleem??
^ Reactie #1 geschreven door joke op donderdag 9 augustus 2012 om 20:02:36.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.

Dixit

Dixit Benz0r op 09/08/2012 19:31:46:Dit vind ik niet terecht hoor, ik heb zoals gevraagd mijn logjes geplaatst dus wat is het probleem??

Je topic is niet genegeerd, ik wist alleen niet wat er aan de hand was.
Als je een topic aanmaakt en je gebruikt meerdere gebruikersnamen dan weet ik niet van wie wat is en daarom heb ik het laten sluiten. Bovendien waren er twee topics waar uw naam in voorkwam. Verder stelde Wheeldigger ook de vraag of er nog een probleem was maar jij reageerde niet.
Het was allemaal nogal verwarrend, sorry voor het misverstand. Maakt twee nieuwe logs en ik zal ze nazien.

Tot straks,
Joke
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 5.26 % door joke op donderdag 9 augustus 2012 om 20:13:00.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op donderdag 9 augustus 2012 om 21:56:15.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Zoals voorgesteld door Joke, in de herkansing :)

Volg eerst het Stappenplan VOLLEDIG,
zelfs al heb je al scans gedaan.
Hier staan de meest recente producten, en hier werken onze HJT mensen graag mee.
Zorg ervoor dat je logs als bijlage in je post staan!

Succes ;)
^ Reactie #3 geschreven door Benz0r op vrijdag 17 augustus 2012 om 14:03:50.
Benz0r's avatar
Joke,

Zoals Wheeldigger al had vermeld was hij het die die andere gebruikersnaam had gemaakt en ongeveer dezelfde topic als mij had aangemaakt onder die andere gebruikersnaam, ik heb helemaal geen tweede gebruikersnaam/account.

Hoe dan ook, Wheeldigger,

Is het misschien mogelijk om die logjes van die eerste topic te gebruiken en na te kijken? Want daar heb ik het stappenplan volledig gevolgd en de logjes geplaatst.
Het resultaat zal toch hetzelfde zijn.
Ook omdat ik nu niet bij mijn moeder ben.
Als het niet gaat zal ik even langs gaan en het stappenplan opnieuw doen.

Hier zijn die logjes van vorige keer:

Bijlage: dde977b7558866dce6908d3d3c7b4dee.log

Bijlage:616c18acc9e6281ef1ed21d4046c44af.txt

PS: Weeral een late reactie, excuses daarvoor maar ik heb het nogal druk deze vakantie. Ik zal de volgende keer proberen te kijken hierop vooraleer ik naar mijn werk vertrek.

Bedankt!
Benz0r
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.09 % door Benz0r op vrijdag 17 augustus 2012 om 14:09:40.
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 17 augustus 2012 om 18:40:24.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Best is nieuwe logjes, er is een tijd overheen gegaan, die computer zal ook niet stil staan.
Zet eventueel zolang die computer thuis neer, binnen een dag tot een week moet dat gedaan zijn. Best de computer niet voor andere dingen te gebruiken zolang de opschoning duurt.
^ Reactie #5 geschreven door joke op vrijdag 17 augustus 2012 om 22:31:30.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.

Dixit

Dixit Benz0r op 17/08/2012 14:03:50:
Het resultaat zal toch hetzelfde zijn.
Ook omdat ik nu niet bij mijn moeder ben.
Als het niet gaat zal ik even langs gaan en het stappenplan opnieuw doen.
Benz0r

Die logjes zijn 15 dagen oud, daar zijn we echt niks mee. Nieuwe logjes maken duurt echt niet zo lang. Dus graag nieuwe want op 15 dagen kan er al veel verandert zijn.

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #6 geschreven door Benz0r op zondag 19 augustus 2012 om 15:16:59.
Benz0r's avatar
Beste,

Die computer is niet meer gebruikt sindsdien maar ik zal nieuwe logjes bezorgen.
Het zal wel voor morgen zijn, hoop dat dat niet erg is.

Greets,
Benz0r
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen