Multidesk.be » Forums » Gadgets » Gsmparadijs

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door steelgate op vrijdag 3 augustus 2012 om 08:34:53.
steelgate's avatar
Multiviteit: 1568
What's up doc !!!
Heeft er al iemand ervaring mee gsmparadijs.com.
Ze bieden daar allemaal veel goedkoper tablets, spelconsoles, gsm's aan.
Zoals de nieuwe Samsung Galaxy SIII voor maar 429€

Is wel een mooie prijs, maar vraag mij af of dit te vertrouwen is?

www.gsmparadijs.com

Waarschuwing voor toevallige bezoekers:
Mogelijk is deze online shop oplichting. Lees het volledige onderwerp om na te gaan waarom we tot deze conclusie komen!

Opmerking van de crew

Waarschuwing toegevoegd
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 24.16 % door SMG op zondag 12 augustus 2012 om 15:51:44.
Death is the greatest thing of all that's why we save it 4 last
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op vrijdag 3 augustus 2012 om 12:43:18.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
website is netjes
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door steelgate op vrijdag 3 augustus 2012 om 13:11:36.
steelgate's avatar
What's up doc !!!
Wat is je conclusie daar uit?
^ Reactie #3 geschreven door k_a_lf op vrijdag 3 augustus 2012 om 13:43:04.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
KvK nummer wat op hun site staat heeft een nummertje te weinig (7 i.p.v. 8), dus meer duidelijkheid kan ik op die manier ook niet scheppen. Via naam vind ik bij de kvk ook niet direct iets terug, maar dat wil niet persé iets zeggen.
Mail ze eens om te vragen naar hun kvk nummer als je echt zeker wil zijn zou ik zeggen.

De beste manier om bij twijfel te controleren of het wel te vertrouwen is, is op de site zoeken naar een BTW nummer (of kvk nummer voor Nederlandse bedrijven). Dan even googlen om een site te vinden om die te controleren.

Bij deze site heb ik bovenop het probleem met het kvk nummer echter om nog een reden mijn twijfels, ze zeggen namelijk een certificaat te hebben van thuiswinkel.org maar ook daar zijn ze nergens terug te vinden in de lijst.

Punt blijft, als je echt zeker wil zijn moet je hen er eens mee confronteren;). Het kan net zo goed zijn dat daar wel een goede reden voor is.
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #4 geschreven door steelgate op vrijdag 3 augustus 2012 om 14:01:39.
steelgate's avatar
What's up doc !!!
@K_a_lf bedankt voor de tip.
Anders zou het wel een mooie deal zijn voor de nieuwe Samsung Galaxy S3
Ik heb dat adres gekregen van iemand die haar galaxy S3 verkocht voor maar 300€ en was nog niet oud (had dringend geld nodig)
Daarmee dat ik twijfel of het geen bedrog is, want een 2de hands S3 voor 300€ is ook geen geld.

Ga ze eens confronteren.
^ Reactie #5 geschreven door k_a_lf op vrijdag 3 augustus 2012 om 14:05:14.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
Doet me een beetje aan dit denken: http://www.9lives.be/forum/algemene-info-discussies/863804-gsmsensation-com-oplichters.html dus denk dat het niet bepaald te vertrouwen is!
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #6 geschreven door steelgate op vrijdag 3 augustus 2012 om 14:12:02.
steelgate's avatar
What's up doc !!!
@k_a_lf heb eens zitten zoeken achter hun kvk nummer en ben op dit gebotst. http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=1452.5;wap2

Op de 2 de reactie is dezelfde mail die ik gekregen heb via kapaza van die 'Loes' maar wel voor een S3.

Dus idd deze website is bedrog. Snap niet waarom niemand deze website off line haalt. Moet er toch iets tegen te doen zijn.

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.37 % door steelgate op vrijdag 3 augustus 2012 om 14:19:15.
^ Reactie #7 geschreven door Cdude op vrijdag 3 augustus 2012 om 18:38:38.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Wat hebben we nu geleerd?
Als het te mooi lijkt om waar te zijn ....is het dat 99% van de tijd ook.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #8 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 3 augustus 2012 om 23:10:15.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Waarschijnlijk weer een zaak van Frans Raude en Otto Plichter :D
^ Reactie #9 geschreven door een gast op zondag 12 augustus 2012 om 15:15:24.
hallo?niet doen,heb er een ps 3 gekocht en beript,
tzijn oplichters,ma wel pro's
^ Reactie #10 geschreven door SMG op zondag 12 augustus 2012 om 15:39:04.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Inderdaad bedrog.
Ze beweren een certificaat te hebben van Thuiswinkel Waarborg, maar op de website van Thuiswinkel waarbord zijn ze niet te vinden:
http://www.gsmparadijs.com/certificaatalgemeen.htm

Dit samen met de opmerkzame opmerking van k_a_lf (het Kamer van Koophandel nummer dat niet bestaat) wijzen alle vermoedens naar oplichting.

Aanvulling

Op dit certificaat staat ook het adres en dit leidt je naar Rijksuniversiteit, faculteit der Geneeskunde:
Postbus 9604 2300RC Leiden
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 17.21 % door SMG op zondag 12 augustus 2012 om 15:57:24.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen