Multidesk.be » Forums » Netwerken » elke avond incrementele kopie maken voor drie compuers op afstand

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door walm op maandag 16 juli 2012 om 09:22:36.
walm heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 70
We willen met zijn drieŽn elke avond een incrementele kopie van onze gegevens naar elkaar sturen, zodat we in noodgevallen altijd minstens 1 kopie hebben die up-to-date is.
Het liefst hangen we elk in onze meterkast een externe schijf, waarnaar we verder geen omkijk hebben.
Kan dat?
^ Reactie #1 geschreven door Dreams op maandag 16 juli 2012 om 16:39:29.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
Kan je net iets specifieker zijn? Gaat het hier effectief om 3 pc's? Is het een lan netwerk? etc. etc..
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op maandag 16 juli 2012 om 17:58:55.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit Dreams op 16/07/2012 16:39:29:

Kan je net iets specifieker zijn? Gaat het hier effectief om 3 pc's? Is het een lan netwerk? etc. etc..
Ik meen af te leiden uit de tekst dat het 3 PC's zijn op 3 verschillende locaties.

Ik denk dat een NAS(+automatische backup software op de PC's) in elke meterkast een oplossing kan zijn.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #3 geschreven door Dreams op maandag 16 juli 2012 om 19:34:05.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
Mijn voorkeur gaat naar zo een Qnap systeem of een Areca.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #4 geschreven door Cdude op maandag 16 juli 2012 om 22:11:58.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit Dreams op 16/07/2012 19:34:05:

Mijn voorkeur gaat naar zo een Qnap systeem of een Areca.
Leuk speelgoed (party)

http://www.mediacentershop.be/product/173439/category-5990-netwerkopslag/qnap-ts-1079-pro.html
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #5 geschreven door Dreams op dinsdag 17 juli 2012 om 08:54:42.
Dreams' avatar
In Search of Sunrise...
De 10-reeks is denk ik voor niks nodig. ..
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen