Multidesk.be » Forums » Gadgets » Muziek naar Tablet overzetten

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door VanGrauwel op donderdag 5 juli 2012 om 09:50:52.
VanGrauwel's avatar
Multiviteit: 96
Nonkel
Hallo,
Ik heb een tablet gekocht van ASUS, zo'n Transformer maar zonder keyboard erbij. Nu wil daar muziek op zetten vanop mijn vaste PC, maar het Tablet bevat blijkbaar geen USB aansluiting!?
Er is wel een mini HDMI ingang, maar ik weet niet of je via die weg MP3 bestanden kunt overzetten? Zo ja, dan koop ik straks de juiste kabel en probleem opgelost.
Er is ook een heel klein SD-kaartje meegeleverd, maar het is zo klein dat het in geen enkel slot van mijn PC of Laptop past. En via Wifi lijkt het ook niet te lukken.
Weet iemand raad?
Bedankt!
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op donderdag 5 juli 2012 om 17:44:43.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Dat heel klein SD is een Micro-SD, neem een adapter naar SD, en dan past het in uw computer/kaartlezer.
Te koop bij elke PC verdeler :)
^ Reactie #2 geschreven door een gast op donderdag 5 juli 2012 om 19:25:40.
Geen usb?

Hoe laadt je die dan op?
^ Reactie #3 geschreven door thekid op donderdag 5 juli 2012 om 20:49:33.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
een tablet, heeft dat geen wifi?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #4 geschreven door VanGrauwel op donderdag 5 juli 2012 om 22:13:44.
VanGrauwel's avatar
Multiviteit: 96
Nonkel
Klopt, er is geen USB. Die zit blijkbaar in de optionele Keyboard Dock, maar ik wilde een tablet en hoefde geen keyboard. Opladen gebeurt via een specifieke aansluiting die mossel noch vis is, geen USB of andere standaard aansluiting.

Ja, er is wifi maar via die weg kun je niet opladen. Net zoals bij mijn vorige tablet, kun je wifi wel gebruiken om verbinding te maken met Internet maar niet om bestanden over te zetten.

Maar de tip over een SD adapter lijkt mij bruikbaar! Ik wist niet dat zoiets bestond, en zal er morgen eens achter horen in de PC winkel. Bedankt!
^ Reactie #5 geschreven door Fred31 op donderdag 5 juli 2012 om 22:16:38.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519

https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcR746LcQJayeTR26bTdbLNXVqu5hTmIcdKClu9ChTZlC-azl7MCQQ
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #6 geschreven door Cdude op donderdag 5 juli 2012 om 23:38:09.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)

Dixit

Dixit VanGrauwel op 05/07/2012 22:13:44:

Klopt, er is geen USB. Die zit blijkbaar in de optionele Keyboard Dock, maar ik wilde een tablet en hoefde geen keyboard. Opladen gebeurt via een specifieke aansluiting die mossel noch vis is, geen USB of andere standaard aansluiting.

Ja, er is wifi maar via die weg kun je niet opladen. Net zoals bij mijn vorige tablet, kun je wifi wel gebruiken om verbinding te maken met Internet maar niet om bestanden over te zetten.

Maar de tip over een SD adapter lijkt mij bruikbaar! Ik wist niet dat zoiets bestond, en zal er morgen eens achter horen in de PC winkel. Bedankt!

Even de specs opzoeken van een toestel vOOr de aankoop ka nuttig zijn :

http://www.tabletcenter.be/product/157422/category-190916-asus-transformer-prime/asus-eee-pad-transformer-prime-64-gb-gold.html#product_specifications
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen