Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Skynet mail (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door McNab op maandag 28 mei 2012 om 18:19:11.
McNab's avatar
Multiviteit: 109
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik ben Skynet klant en sinds gisteren kan ik geen mail meer ophalen. Niet via Thunderbird, niet via webmail. Verzenden lukt wel.
De foutmelding in Thunderbird is :

Dixit

Verzending van wachtwoord is niet gelukt. Mailserver pop.skynet.be antwoordde: Access denied : Invalid user or password

Dezelfde foutmelding krijg ik onder XP, Windows 7 en Kubuntu. Ik ben nochtans zeker dat zowel login en paswoord correct zijn.

In LiveMail krijg ik deze melding (werkt in het in het Duits, nochtans Nederlandstaligee Windows 7 :?) :

Dixit

Es konnten keine Nachrichten für das Konto Skynet (*censuur* ;) ) gesendet oder empfangen werden. Ein ungültiges Kennwort wurde für dieses Konto eingegeben. Sie werden beim nächsten Senden oder Empfangen von Nachrichten aufgefordert, Ihren Benutzernamen und Ihr Kennwort für dieses Konto einzugeben. Serverfehler: 0x800CCC90 Serverantwort: -ERR Access denied : Invalid user or password Server: 'pop.skynet.be' Windows Live Mail-Fehlernummer: 0x800CCC92 Protokoll: POP3 Port: 110 Secure (SSL): Nein

Reset van de B-box2 levert ook niets op. Ideeën, iemand ?
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 28 mei 2012 om 19:12:00.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Mails verzenden gaat vaak zonder wachtwoord vandaar dat dit altijd nog gaat.

Kan je inloggen op https://webmail.skynet.be ?
Indien niet? Toevallig iemand je wachtwoord gewijzigd? Weet je het niet zeker? Rep je dan als de bliksem om Belgacom even te contacteren.
Let op: niemand zal je ooit om je wachtwoord vragen (of dat zouden ze alvast niet mogen doen).

3 opties:
Je bent je wachtwoord vergeten (maar gezien je dit bewaard via Thunderbird lijkt mij dit onwaarschijnlijk tenzij je het hebt gewijzigd)
Dienst ligt plat
Iemand je account overgenomen
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 21.61 % door SMG op maandag 28 mei 2012 om 19:13:40.
^ Reactie #2 geschreven door McNab op maandag 28 mei 2012 om 19:27:45.
McNab's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het wachtwoord ben ik niet vergeten ;) Ook niet dat van de (2) aliassen (maar toegegeven, die ken ik niet van buiten). Dat iemand 3 mailboxen overneemt is m.i. zeer twijfelachtig.
En op webmail inloggen geeft ook de foutmelding dat het login en/of paswoord ongeldig is.

Waarschijnlijk ligt de dienst gewoon plat, maar maakt skynet het niet openbaar, God mag weten waarom. Pinksteren en niemand beschikbaar ?

Oh ja. Live Mail heb ik vandaag pas geconfigureerd en zopas weer opnieuw. Met de mail die niet werkt. De Windows 7 laptop is splinternieuw.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 14.46 % door McNab op maandag 28 mei 2012 om 19:30:16.
^ Reactie #3 geschreven door McNab op dinsdag 29 mei 2012 om 19:47:59.
McNab's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Tja, volgens Skynet heeft mijn mailadres zaterdagnacht een massa spam verstuurd, waarop ze mijn account hebben geblokkeerd. Dus toch mijn gegevens gekraakt :(
Doeme!
^ Reactie #4 geschreven door SMG op dinsdag 29 mei 2012 om 20:17:55.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
http://www.youtube.com/watch?v=anXKnXVm-Kc

Sorry kon het niet laten :'(
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op woensdag 1 mei 2013 om 23:21:25.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Opmerking van de crew

Eén of meerdere berichten werden thuisgebracht in een nieuw onderwerp zodoende alles overzichtelijk te houden. Dat nieuwe onderwerp kan je hier terugvinden.
Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten