Multidesk.be » Forums » Java » JButtons array vullen met letters

• Pagina
  • <
  • 1
  • [2]
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Reactie #20 geschreven door BoeMan op vrijdag 16 maart 2012 om 16:43:49.
BoeMan heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 154
We hadden vandaag een mini presentatie en dat ging vrij goed. We kwamen er wel vrij laat achter dat het ook mogelijk moest zijn om met 2 spelers te spelen. Dat is nog grotendeels gelukt, maar die code is vrij chaotisch en nu staat er veel code in de view map die eigenlijk bij model moest staan. Maar qua werking en layout zelf wat het toch wel een van de mooiere projecten :)

Heel erg bedankt theKid. Met deze periode is Java afgesloten voor mij, of ik zal toch niet veel meer krijgen want volgend jaar ga ik verder in Netwerkbeheer als keuzerichting binnen toegepaste informatica.

Volgende periode heb ik nog wel C en ik denk dat daar nog wel wat hulp bij nodig zal zijn :p

Mvg Gijs
Als jullie willen zal ik het project online zetten :)
^ Reactie #21 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 16 maart 2012 om 23:56:25.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator

Dixit

Dixit BoeMan op 16/03/2012 16:43:49:

Als jullie willen zal ik het project online zetten :)

Graag! :) (thumbsup)
^ Reactie #22 geschreven door thekid op zaterdag 17 maart 2012 om 03:24:05.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
inderdaad, laat maar komen, wil ook wel eens de uitwerking zien :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #23 geschreven door BoeMan op maandag 19 maart 2012 om 11:29:05.
BoeMan heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 154
Dit is wel het intelliJbestand, je zal het ook wel met een ander programma kunnen openen. De Jar file maken lukte me niet, die wil niet openen (blush)

Het werkt grotendeels, ookal is het helemaal niet de mooiste code. Er staat nog veel in de view wat in model zou moeten staan, maar wegens tijdgebrek en omdat we er op een vrij laat moment achter kwamen dat het ook speelbaar moest zijn met 2 personen, hebben we snel wat code geschreven die niet echt aan de standaarden voldoet :p
Nuja dat is allemaal niet zo'n probleem, maar zonder theKid zijn hulp was het helemaal niet gelukt :)

Mvg Gijs
Bijlage: 57f14777e6bb00dc8694f82a7021cc6a.rar
^ Reactie #24 geschreven door Wheeldigger op maandag 19 maart 2012 om 21:09:23.
Wheeldigger's avatar
Moderator
Bestandje uitgepakt, mooie dir.
Dir open, maar waarmee start men het op?
^ Reactie #25 geschreven door thekid op maandag 19 maart 2012 om 21:50:04.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator

Dixit

Dixit Wheeldigger op 19/03/2012 21:09:23:

Bestandje uitgepakt, mooie dir.
Dir open, maar waarmee start men het op?

met IntelJ wheeldigger, maar ik kan misschien kijken om er een webstart package van te maken ofzo :)

*edit*
En graag gedaan hoor Boeman, zal u ook wel proberen te helpen met C, maar dat zal het vooral logica zijn, ik heb vroeger wel nog een beetje C++ gedaan, maar C nooit echt :)

Maar ik kan dan de code in Java of C# of javascript geven, en dan kan jij het wel omzetten, hé :)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 30.35 % door thekid op maandag 19 maart 2012 om 21:51:12.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #26 geschreven door Wheeldigger op maandag 19 maart 2012 om 22:13:05.
Wheeldigger's avatar
Moderator
Ik kan me vaag voorstellen dat niet iedereen IntelJ op zijn computer heeft staan, een "upgrade" naar een bekendere "starter" zou welkom zijn :)
  • Pagina
  • <
  • 1
  • [2]

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen