Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Internet Explorer werkt niet meer

  • Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Anmad op vrijdag 24 februari 2012 om 13:45:55.
Anmad heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 6
Hallo,

Als ik een snelkoppeling op het bureaublad wil openen lukt me dit niet,

en krijg ik de melding " Internet Explorer werkt niet meer "

behalve als " Internet Explorer " al geopend staat.

Hetzelfde met een link naar internet in Outlook.

Wat zou hier de reden kunnen zijn ?

Windows 7 home premium 64 bit
Bulguard Internet Security
Internet Explorer 9 64 bit

Tx

André
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 26 februari 2012 om 13:44:11.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Brengt dit soelaas?
http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/tips-for-solving-problems-with-internet-explorer
^ Reactie #2 geschreven door Anmad op maandag 27 februari 2012 om 18:05:08.
Anmad heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 6
Tx voor de reactie.
Ik heb alles gedaan wat er voorgesteld wordt , maar het probleem is niet opgelost.
Trouwens de link die u voorsteld zijn oplossingen voor Explorer 7 & 8
en ik heb de versie 9

^ Reactie #3 geschreven door Fred31 op dinsdag 28 februari 2012 om 10:49:19.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
al eens opnieuw geinstalleerd???

microsoft technische help
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 54.93 % door Fred31 op dinsdag 28 februari 2012 om 10:54:21.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #4 geschreven door SMG op dinsdag 28 februari 2012 om 20:09:49.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
De link is voor alle versie van toepassing en komt eigenlijk van de Engelse versie: http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/tips-for-solving-problems-with-internet-explorer

Ga eens even naar Configuratiescherm -> internet opties -> laatste tab (geavanceerd) -> gebruik de reset knop.
http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
Dit lost de voornamelijke problemen met IE op.
Als dit je probleem oplost dan heb je de link in reactie niet uitgevoerd gezien die daar ook tussen zit

Als dit geen oplossing is: verwijderen van IE9 en terug installeren.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 12.29 % door SMG op dinsdag 28 februari 2012 om 20:12:39.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen