Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Drivers Medion 9705 voor Vista

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op donderdag 16 februari 2012 om 19:41:36.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Mijn scanner Medion 9705 werkt exellent onder Windows XP maar ik vind geen drivers voor Windows Vista.

Iemand een oplossing?

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op donderdag 16 februari 2012 om 20:15:01.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Wat je probleem het best samenvat :

Dixit

I don't believe that Medion has ever written any Windows Vista drivers for their scanners. But you can check here: http://www.medion.co.uk/service/?dri...rs_updates.htm

Note: I just looked and they only have drivers posted for Win 2000/Win 98/Win 98SE/Win ME/Win XP

No Vista drivers are posted. I really doubt Medion will ever write drivers for Vista for their scanners. I don't know why... maybe they can't because of hardware limitations.

Ik vrees dat er niets anders opzit dan back to XP(of nieuwe scanner). Naar W7 gaan, gaat ook niets helpen aangezien deze de Vista drivers gebruikt.
Sorry J. (no)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door joke op donderdag 16 februari 2012 om 21:28:05.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Bedankt voor je reactie Cdude.
Op de Medion site had ik dat natuurlijk ook al gevonden. Ik hoopte dat iemand de een of andere truk zou kennen om die scanner toch te laten werken.

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door Cdude op donderdag 16 februari 2012 om 22:38:41.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
Ik dacht wel dat je dat gelezen zou hebben. Waar ik ook nog aan moest denken is de XP Mode in W7.
Of dit werkt voor "oude" hardware durf ik echter niet te zeggen.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/install-and-use-windows-xp-mode-in-windows-7
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen