Multidesk.be » Forums » Kopen & verkopen » hulp gezocht bij aankoop laptop

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door nijskarel op vrijdag 10 februari 2012 om 20:14:19.
nijskarel heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo

Ik ben geintereseerd om een HP laptop te kopen.
Ik heb een site gevonden waar er HP laptops aangeboden worden.

Aangezien ik geen ervaring heb met online een laptop te kopen zou ik graag jullie advies hierover hebben.

Groetjes
Karel
^ Reactie #1 geschreven door SMG op vrijdag 10 februari 2012 om 21:38:21.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dat is een site waar je 2de hands laptops kan vinden. Is dat wat je zoekt, want dan raad ik sterk aan om goed op te passen.
Je kan 2de hands koopjes doen, maar soms zit daar wel een bedrieger bij. Zeker bij dure aankopen NOOIT vooraf betalen en het best ophalen.

Nog een probleem bij laptops 2dehands kopen is de batterij. Vaak is een batterij van een laptop misschien nog maar de helft zo goed als in het begin. Probleem is dan dat dit moeilijk te achterhalen is bij je aankoop (je kan daar immers niet de hele levensduur van de batterij bij die verkoper zitten). Dit is overigens ook voor ons moeilijk in te schatten.
Mijn mening? Als je een laptop 2de hands wilt kopen, dan moet je zeker weten wat je doet.
En helaas ze zetten er praktisch allemaal op "zo goed als nieuw" wat het vaak niet echt is.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.53 % door SMG op vrijdag 10 februari 2012 om 21:44:30.
^ Reactie #2 geschreven door Cdude op zaterdag 11 februari 2012 om 04:26:41.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Batterij testen kan je doen met Battery Eater

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten