Multidesk.be » Forums » Webdesign & graphics » Kan iemand mij helpen voor een logo (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door ellie02 op dinsdag 7 februari 2012 om 10:37:51.
ellie02 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

Ik zoek iemand die een logo kan maken.Het is voor een opstartend schilderbedrijf.Met de naam ******.Ik heb al een bijlage van naam die erin verwerkt mag worden,er mag eventueel wat aan de naam ook veranderd zijn van schrijfwijze.Als jullie betere ideeen hebben.Het logo is bedoeld voor op visitekaartjes en factuten.
Graag iets met het beroep te maken vb een dikke verfstreep met ****** in,of met een verfspat. Eventueel mag er ook onderstaan Algemene Schilder & Spuitwerken.Heb je een eigen idee,alles is welkom.Want ik ben er niet in thuis met logo's maken.Daarom graag iemand van jullie die kan helpen.plzzz
.

Bijlage: da29c3313daf6ee8fadc1b7f5181abd2.png

Opmerking van de crew

Op verzoek van TS de naam van het bedrijf verwijderd.

Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.88 % door Wheeldigger op vrijdag 20 april 2012 om 22:35:46.
^ Reactie #1 geschreven door Cdude op dinsdag 7 februari 2012 om 15:32:57.
Cdude's avatar
Multiviteit: 5427
Eat my shorts :)
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Klikkerdeklik Vistaprint
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 47.15 % door Cdude op dinsdag 7 februari 2012 om 15:33:59.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."
"Friendship is like peeing in your pants : everybody can see it but only u can feel it's warmth"
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op donderdag 19 april 2012 om 23:10:22.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Opmerking van de crew

Op verzoek van TS een (lock) :)

Wheeldigger
  • Pagina