Multidesk.be » Forums » Webdevelopment & -scripting » website hulp nodig

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door zabuza op woensdag 30 november 2011 om 16:18:55.
zabuza heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 560
Dribbbler!
Beste MD'ers,

Op de volgende link heb ik wat hulp nodig bij het coderen ervan!

link: http://imageshack.us/photo/my-images/507/websiterev4.jpg/

Ik heb wel hulp nodig bij het CSS ervan zo ver ik even wil werken.

- Boven aan de pagina zie je een groen lijntje lopen hoe kan ik die in de CSS aangeven?

- De container moet in het midden komen van de pagina maar hoe zorg ik ervoor dat deze (910px) precies in het midden komt?

- dan moet de top menu boven aan blijfen staan in de grote frame die daarvoor wordt gebruikt(het grote grijze vlak boven aan) hoe zorg ik hiervoor?

graag hoop ik dat julie mij hierbin kunnen assisteren, zou ik erg op prijs stellen!
^ Reactie #1 geschreven door thekid op woensdag 30 november 2011 om 17:17:30.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
sorry, maar met een screenshot zijn wij niks als het de bedoeling is je te helpen in je css en in je xhtml code

op zijn minst de code, en het liefst vanal een werkende demosite ergens om iets te kunnen aanpassen, want anders tja, kunnen we gewoon niet helpen (en 't is zeker niet van niet willen, maar je moet nl de juiste classes in de css / xhtml terug vinden en deze op de juiste plaatsen aanpassen om uw wijzigingen te kunnen doorgeven)

dusja, zo gaat uw vraag niet ver geraken :p
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door zabuza op woensdag 30 november 2011 om 21:43:15.
zabuza heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 560
Dribbbler!
ik zal even zelf proberen kom ik er niet uit post ik hier weer met de code en de rest.
^ Reactie #3 geschreven door thekid op woensdag 30 november 2011 om 22:23:08.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
wel, het is het beste om te leren natuurlijk.

je kan je individuele problemen altijd delen hé ;)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen