Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » msn messenger windows live (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • [1]
  • 2
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door kine op donderdag 24 november 2011 om 18:25:16.
kine's avatar
Multiviteit: 75
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

ik heb windows live essential geinstalleerd op mijn pc, om zo messenger te kunnen gebruiken. Het werkte, maar door omstandigheden, het programma verwijderd. Nu opnieuw geinstalleerd, maar ik vind nergens messenger terug op mijn pc. Niet op het nureaublad, menu start ook niet, ook niet in mijn program files. Vind wel windows live terug , maar die map is leeg.
Als ik opnieuw installeer, krijg ik de melding, de recente versie is al geinstalleerd op je pc.
Kan er iemand me helpen om messenger terug te vinden?? thks
^ Reactie #1 geschreven door kine op vrijdag 25 november 2011 om 09:52:43.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Niemand, of is de vraag niet duidelijk?

greetz
^ Reactie #2 geschreven door een gast op vrijdag 25 november 2011 om 10:06:01.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ccleaner en of klik
^ Reactie #3 geschreven door kine op zaterdag 26 november 2011 om 13:13:06.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
thks, maar het lukt me niet om ergens op mijn pc, msnmssgr te vinden om messenger op te starten.
en tussen mijn programmas op cclaener zie ik enkel het programma windows live mesh activex besturingselement voorexterne verbinding staan en geen windows live essential.
Iemand raad?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 49.07 % door kine op zaterdag 26 november 2011 om 13:17:10.
^ Reactie #4 geschreven door Fred31 op zondag 27 november 2011 om 21:13:25.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
gebruikt u Win 7? zoja, heeft u dan de laatste versie van Win Live essentials geinstalleerd??

zapmessenger

download zap messenger, dit zal alles verwijderen van messenger, zelf dingen die achter blijven bij een gewone uninstall.
en probeer daarna eens opnieuw te installeren.

"info- Als eenvoudige oplossing kunt u ZapMessenger proberen. Het is een tool die Windows Live Messenger, MSN Messenger of Windows Messenger compleet kan verwijderen. Eerst zal het de standaard uninstall-procedure proberen. Als dat niet lukt, verwijdert het alles van Messenger op minder zachtaardige wijze.

Uw persoonlijke data (zoals uw emoticons en schermafbeeldingen) zullen blijven staan; enkel de programmagegevens worden verwijderd. Zo kunt u na een herinstallatie van de meest recente versie gewoon terug aan de slag, alsof er niets gebeurd is."

Mvg
Fred
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 43.41 % door Fred31 op zondag 27 november 2011 om 21:15:27.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #5 geschreven door kine op dinsdag 29 november 2011 om 22:15:42.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ja Win 7 en Win Live essentials geinstalleerd.

Als ik het opnieuw installeer, krijg ik de melding Win Live essential is al geinstalleerd. Maar ik vind het nergens terug op mijn pc. Wel een map windows live, maar die is leeg.

Dus ga het eens zo proberen met zapmessenger.
Is dit programma niet gevaarlijk voor de pc?

mvg de kine

greetz
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.28 % door kine op dinsdag 29 november 2011 om 22:18:33.
^ Reactie #6 geschreven door joke op dinsdag 29 november 2011 om 22:23:26.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit kine op 29/11/2011 22:15:42:Is dit programma niet gevaarlijk voor de pc?
Als dat gevaarlijk was, zou Fred het dan voorstellen denk je? (hammer)

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #7 geschreven door Fred31 op woensdag 30 november 2011 om 02:23:12.
Fred31's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
zapmessenger is TOTAAL niet gevaarlijk, heb het zelfs al een paar keer gebruikt met zeer goede resultaten :-)
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
^ Reactie #8 geschreven door kine op woensdag 30 november 2011 om 11:07:18.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

het is gelukt het programma volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. IK zie messneger staan op mijn menu start, werkbalk en in programma files, maar als ik het wil opstarten krijg ik het volgende : Het programma kan niet worden gestart omdat wldlog.dll ontbreekt op uw computer.

Kan er terug iemand me helpen?

greetz
^ Reactie #9 geschreven door Fred31 op woensdag 30 november 2011 om 12:10:58.
Fred31's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
niet onbelangrijk, heeft U de pc herstart NA uitvoering van zapmessenger????

Was ik er vergeten bij te zeggen, sorry
terug met zapm verwijderen, dan herstart pc en opnieuw install WLM
^ Reactie #10 geschreven door kine op woensdag 30 november 2011 om 19:05:25.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
opnieuw gedaan zoals je zegde hier boven, maa r ik krijg dezelfde melding?

Iemand raad?
^ Reactie #11 geschreven door kine op woensdag 30 november 2011 om 20:06:55.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
pffttt iets gevonden om het op te lossen en ik krijg nu deze melding UXCore.dll ontbreekt.pfffttttt

Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.35 % door kine op woensdag 30 november 2011 om 20:17:07.
^ Reactie #12 geschreven door thekid op woensdag 30 november 2011 om 20:30:32.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
als ik u was zou ik eerst en vooral zorgen dat uw pc volledig in orde is, en dan kijken om andere programma's te installeren van Windows Live (die fel in windows geďntegreerd zit)

je kan u eventueel wel verhelpen met een kloon van windows messenger, bvb: http://www.amsn-project.net/ en de download voor windows kan je hier terugvinden http://www.amsn-project.net/download.php (op het windows vlaggetje klikken)

ter vergelijking kan je hier wat screenshots terugvinden
http://www.amsn-project.net/screenshots.php

en wil je dan ook je pc eens terug goed in elkaar zetten
volg deze dan eens :)
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/208/Hoe-ga-ik-te-werk-om-spyware-en-virussen-te-bestrijden-HJT-analyse--Stappenplan.html

maar wel goed opletten met deze, want voor Joke is alleen perfectie goed genoeg (je moet met respect voor Joke enkel perfectie afleveren, want deze zal alles uit de kan halen voor u, dus dan verwacht men perfectie van de persoon die hulp nodig heeft :))
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.1 % door thekid op woensdag 30 november 2011 om 20:36:43.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #13 geschreven door kine op woensdag 30 november 2011 om 21:11:00.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,
alvast merci voor de info.
Ik heb 2 pc: een laptop en een niuewe desktop. Het is met de nieuwe desktop dat ik problemen heb voor msn te installeren. alvast bedankt voor de hulp. Maar er moet nog een dvd writer geinstalleerd worden in mijn desktop. Ik zal het vragen aan die persoon of hij mij kan helpen met het windows live probleem. Hij werkt als ITCer, hopelijk kan hij het verhelpen.

Om te chatten met die amsn, moet je dan opnieuw u msncontact personen toevoegen en moeten die ook werken met amsn??

ik gebruik al cclaener, hier geleerd he.

thks
^ Reactie #14 geschreven door thekid op woensdag 30 november 2011 om 21:17:05.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
nee, de contactpersonen komen vanaf je profiel terug in amsn, gewoon dezelfde login gebruiken van je vorige msn ;)

mja, ik zeg gewoon om eens na tekijken omdat ik mij bedenk dat uw bluetooth een tijdje terug ook niet ideaal werkte :D maar windows live is soms wel een beetje problematisch :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #15 geschreven door kine op woensdag 30 november 2011 om 21:22:34.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
bluetooth werkt ze, zowel op mijn desktop als op mijn laptop. Na enkele uren zoeken lukte het.

Zeg, kan ik die 2 bestanden niet vanuit mijn laptop naar mijn desktop plaatsen? Ik zie die 2 bestaanden staan onder map program filles - windows live- shared.
Of kan dat niet of w8 ik beter op die itcer,

is windows 9 installeren geen optie?

of kan ik de shared map niet kopieren via usb stick en dan naar mijn desktop? of is dat bestnd te groot?
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 13.64 % door kine op woensdag 30 november 2011 om 21:36:00.
^ Reactie #16 geschreven door thekid op woensdag 30 november 2011 om 22:21:55.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
eum, het zijn uw pc's (met bijhorende bestanden) en uw usb stick, hoe denk jij dat ik een antwoord kan geven op de grootte van de bestanden tov uw usb stick? :D

mocht ik u zijn, zou ik wachten op de ict-er, want zo'n stappen kunnen soms wel, maar hangt af van of het dezelfde os'n zijn, en het kan ook best zijn dat je na dat bestand nog een ander bestand nodig hebt, enz...

Allé, dat soort gepruts kan uw pc kapot helpen...

en windows 9 is nog niet uit, windows 8 komt er wel aan. Ik denk dat dienen icter wel zijn uren kan kloppen bij u :D ;)
^ Reactie #17 geschreven door een gast op donderdag 1 december 2011 om 10:40:07.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ik bedoel messenger 9. sorry
^ Reactie #18 geschreven door Fred31 op donderdag 1 december 2011 om 16:23:29.
Fred31's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
en toch zou dat moeten hersteld worden na herinstallatie! vreemd

op deze site >>> dll-files kan u de nodige DLL's files vinden die u nodig zou hebben!
TER INFO- NIET OP >>DOWNLOAD UXCORE.DLL FIXER<< KLIKKEN!!!!!!
maar wel op >>>DOWNLOAD ZIP-FILE<<< :-)

heeft u wel de laatste updates binnen?

en dit kan u ook verder helpen >> windows live help center
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 17.63 % door Fred31 op donderdag 1 december 2011 om 16:35:24.
^ Reactie #19 geschreven door kine op donderdag 1 december 2011 om 18:53:12.
kine's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
thks, zal het proberen.

greetz
  • Pagina
  • [1]
  • 2