Multidesk.be » Forums » Games » oud spel, weeral nostalgie, ben helaas de naam en dergelijke vergeten (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door kyarayukai op maandag 7 november 2011 om 09:59:29.
kyarayukai's avatar
Multiviteit: 33
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
hey, ik weer, nog zo'n ouderwets spel, nogmaals bedankt voor het helpen de laatste keer.

Dit spel speelde ik altijd met mijn nicht, het is een kerstspel, vrij simplistisch getekend.

Wat ik weet is dat je in het begin je naam moest invullen, en dat je vrij veel verschillende saves kon hebben. Je moet puzzeltjes oplossen en door het huis lopen, je kijkt vanuit een bepaalde hoek van de kamer. Je kunt in de keuken een taart versieren en printen,
Je hebt ook puntentekeningen, en kleurtekeningen. Als je op dingen klikt kreeg je muziekjes te horen, je kon kaarsen aandoen, en je kon kiezen waar je welke puzzel oploste en wanneer. Ik geloof dat je gewoon alles klaar zette voor de kerstman, of in zijn huis was.

Kan iemand mij helpen?
groetjes, kyarayukai

dit is hoe je zo'n taart versierde, maar dit is niet van dat spel.

Bijlage: ac0887ea0441e24a94e676c3b406d80d.jpg
^ Reactie #1 geschreven door kyarayukai op vrijdag 18 november 2011 om 09:16:13.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ik ben erachter hoe het heet, kinderkerstspel, mijn nicht wilde het ook terug. Het zat een jaar of tien geleden bij de libelle, nu hoop ik het alleen nog te vinden, ik zal wel wat laten weten. toch bedankt voor het helpen zoeken :)
^ Reactie #2 geschreven door kyarayukai op donderdag 1 december 2011 om 09:48:56.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ik heb het gevonden, geen probleem meer dus.
dankjewel :)
deze topic kan evt weg :)

Opmerking van de crew

Weg doen we niet, wel op slot, heeft een ander er ook nog wat aan ;) (lock)

Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten