Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Draadloos met b-box2 modem van Belgacom

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op vrijdag 30 september 2011 om 20:05:05.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
Wat een ramp is dat toch die b-box2 modem van Belgacom.:( We gaan er op achteruit in plaats van vooruit.
Mijn desktop is verbonden met UTP kabel en heeft geen problemen maar de laptop zou draadloos moeten kunnen werken. Met mijn vorige router (U.S.Robotics 9106) nooit problemen.
De hulp die de helpdesk van Belgacom gaf was ook hopeloos. Die wist mij alleen maar te verlellen dat de oude router (U.S.Robotics) niet meer zal werken omdat de b-box gebruik maakt van nieuwe technologie en dat ik geen andere mogelijkheid heb buiten de b-box.
Ik weet dat ik ook gebruik kan maken van powerline adapters maar dat is niet zo handig omdat ik dan weer met kabels moet zitten prutsen. En ik heb al negatieve ervaringen hier mee gehad.

Nu had ik het idee om een tweede router TP-LINK TL-WR841N aan die b-dox aan te sluiten en daar het draadloos gedeelte van te gebruiken maar daar ben ik niet in gelukt.
Kan dit niet of heb ik iets fout ingesteld?

Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen