Multidesk.be » Forums » Netwerken » VPN Verbinding met proxy server

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door suomy op woensdag 28 september 2011 om 08:52:53.
suomy heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 196
Beste Leden,

Ik als hardwerkende schoolstudent heb dit jaar redelijk wat springuren in mijn lesrooster. Maar omdat zo goed als alle poorten geblokkeerd zijn bij ons op school is het onmogelijk een game te spelen terwijl dat zeer mooi zou meegenomen zijn moest dit kunnen.

Het zou voornamelijk gaan over de spelen WoW en League of Legends. Ik heb al lang zitten zoeken en proberen met onderandere yourfreedom, proxycap en proxifier. Hierbij werkt WoW wel en LoL niet. Waarbij WoW wel zeer veel lag heeft.

Zou het mogelijk zijn om een soort van vpn verbinding naar mij thuis te maken en dan via het internet daar alle vrijheid van het surfen en dergelijke te hebben? Of is dit bijna onmogelijk met dat de poorten geblokkeerd zijn?

Beide systemen draaien op Windows 7, de thuisverbinding is een Telenet Fibernet 100.

Alvast bedankt
Diego Slegtinck
^ Reactie #1 geschreven door thekid op woensdag 28 september 2011 om 09:55:18.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
met Fibernet kunde toch op de telenet hotspots? staan er geen in de omgeving van uw school?
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door suomy op woensdag 28 september 2011 om 10:42:27.
Neen, dat hebben we jammergenoeg niet om de omgeving...
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op woensdag 28 september 2011 om 15:09:21.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator

Dixit

Dixit suomy op 28/09/2011 08:52:53:
Maar omdat zo goed als alle poorten geblokkeerd zijn bij ons op school is het onmogelijk een game te spelen terwijl dat zeer mooi zou meegenomen zijn moest dit kunnen.

Wat denk je als de andere studenten met beperkte bandbreedte aan hun studie moeten werken terwijl jij gezellig zit te gamen? ;)
^ Reactie #4 geschreven door suomy op woensdag 28 september 2011 om 20:11:53.
Zo beperkt is het internet niet hoor, als we downloaden kunnen we met kabel aan een goeie 16mb/sec halen met 3 tergelijk...
WoW is geen probleem dat ken ik makkelijk spelen maar LoL is de game van de moment.
^ Reactie #5 geschreven door thekid op woensdag 28 september 2011 om 21:52:18.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Wat staat er eigenlijk in het schoolregelment over het gebruik van het netwerk?

ik bedoel jij kan zoveel willen, maar wat zegt het reglement erover. Geen nut om een schorsing op te lopen, omdat je iets doet dat niet toegelaten is ;)

alsook, geen cafees in de buurt met free wifi? :D niet dat ik u op café wil sturen hoor
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 16.22 % door thekid op woensdag 28 september 2011 om 21:53:55.
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #6 geschreven door suomy op woensdag 28 september 2011 om 23:29:58.
Wel in het reglement staat dat er niet mag gehacked worden en het gebruik van een vpn toegestaan is, dus ik ga er vanuit dat het dan wel mag?
Neen we zitten in schoollokalen aan de andere kant van de straat dus het is niet mogelijk daarmee te connecteren
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen