Multidesk.be » Forums » Audio & video » Televisie heeft een eigen willetje

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 11 september 2011 om 19:49:38.
Hopelijk kan iemand mij helpen met dit.

Mijn televisie zapt uit zichzelf... Hij zapt soms één maal om de 5 min soms om het half uur... Het probleem lijkt niet aan de afstandbediening te liggen... zou er ergens een slecht contact zijn? Iemand een idee hoe ik hem doe stoppen met zappen?
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 11 september 2011 om 19:57:34.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Kan je de batterijen eens uit je eigen afstandbediening halen? Is het toestel toevallig nog onder garantie?
Wat grotere gok:
Heb je andere toestellen in de buurt die infrarood signalen uitzenden (smartphones, oude computers, universele afstandsbediening, kinderen die je voor de gek willen houden,...), heeft je buur toevallig hetzelfde toestel (dit zou het niet mogen zijn aangezien IR niet zo ver gaat, maar je weet nooit).
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op maandag 12 september 2011 om 01:39:19.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
en trouwens die IR infrarood gaat alleen via rechtstreekse verbinding, gaat niet door muren!

ik denk eerder dat er iemand uw voor de gek houd :P
Tenzij de electronica van je tv aan het verslijten is
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #3 geschreven door een gast op woensdag 14 september 2011 om 16:41:06.

Dixit

[i]
ik denk eerder dat er iemand uw voor de gek houd :P
Denk ik ook.
Vroeger in vervlogen tyden met uw afstandbediening de TV's van de buren van post verzetten :D
^ Reactie #4 geschreven door een gast op maandag 19 september 2011 om 12:01:16.
Wel het televisie toestel is niet meer zo nieuw (jaar of 7 en ik moet toegeven een Aldi TV) ..... Aan de afstandsbediening ligt het waarschijnlijk niet want ik haalde er de baterijen al uit en hij zapt lustig verder.

Vreemder wordt het dat ik het gevoel heb dat dit begonnen is net nadat er een update was van de Digibox (2 weken terug). De onregelmatige frequentie van zappen lijkt er op te duiden dat het niet van de buren komt.

Het knopje op de tv is ook niet ingedrukt (of half ingedrukt).

Misschien een slecht contact in het toestel?
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen