Multidesk.be » Forums » Netwerken » Controle op het netwerk

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 5 september 2011 om 14:22:51.
controle op netwerk

We zijn een groep van 6 personen die "admin" rechten op alle andere pc gebruikers, daardoor kunnen we ons aanmelden op andere gebruikers hun pc, via \\naampc\c$ tot hier geen probleem, toch stel ik vast dat collega's op mijn pc zich connecteren om allerhande doc. te raadplegen zonder dit aan mij te vragen.
Mijn vraag: is er een tool waarmee ik elke via het netwerk aan gelogde collega of persoon of via een ipadres dat zich aan logde op mijn pc vinden, dit kan terug vinden ook eventueel per dag

^ Reactie #1 geschreven door thekid op dinsdag 6 september 2011 om 21:06:03.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Onder Control Panel -> Administrative options -> Computer management -> Shared Folders -> Shares/Sessions/Open files

(allé, ik bekijk het nu wel vanop een Windows 7, ik hoop dat dit nog hetzelfde is voor voorgaande windows versies :D)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door SMG op dinsdag 6 september 2011 om 22:45:43.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Identiek hetzelfde voor de vorige Windows versies.
^ Reactie #3 geschreven door een gast op woensdag 7 september 2011 om 07:21:08.
Het programma Active share monitor kan hier ook bij helpen. Het geeft je een popup van welke pc/ user verbinding maakt met welke map/bestand op jouw pc
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen