Multidesk.be » Forums » Gadgets » lg garantie probleem bij fnac (verplaatst)

• Pagina
  • <
  • 1
  • [2]
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Reactie #20 geschreven door een gast op zaterdag 1 oktober 2011 om 20:42:57.

Spijtig genoeg zijn batt uitgesloten.
In dit geval gebruikt men oxidatie alsschuldbewijs vd koper en dan moet men niks herstellen
^ Reactie #21 geschreven door een gast op zaterdag 1 oktober 2011 om 20:44:50.
http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/14287
^ Reactie #22 geschreven door tini op zaterdag 1 oktober 2011 om 21:29:36.
tini heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 95
bedankt maar het gaat niet over de batt he
^ Reactie #23 geschreven door een gast op maandag 20 februari 2012 om 14:15:41.
Vandaag breif gehad van FNAC betreffende een fototoestel gekocht in juli 2012.
Vreemd genoeg, zelfde probleem al jullie => oxidatie.
Toch heeft dat toestel vreemd genoeg noch in het water, noch in de regen gelegen.
^ Reactie #24 geschreven door een gast op dinsdag 21 februari 2012 om 18:52:55.
http://www.the-digital-picture.com/Photography-Tips/Cameras-Humidity-Condensation.aspx
^ Reactie #25 geschreven door StefDC op woensdag 22 februari 2012 om 12:22:41.
StefDC's avatar
Multiviteit: 200

Dixit

Vandaag breif gehad van FNAC betreffende een fototoestel gekocht in juli 2012.

Eindelijk een Time Lord onder ons.

Ernstig nu.
Gaat het hier ook om een LG?
Kan 'gewoon' zijn dat LG's gewoon gevoeliger zijn dan dan andere toestellen.
^ Reactie #26 geschreven door tini op donderdag 15 maart 2012 om 21:39:05.
tini heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 95
ik was vergeten dat dit nog open stond.

nu gast,
je bent niet de enigste die ik hoor met dit verhaal, ik ken nog mensen met dit probleem en andere problemen waar de fnac zeer moeilijk over doet.
ik wens je veel sterkte met het gelijk krijgen van je probleem. hou ons op de hoogte zou ik zeggen.

dag stefdc

ik heb het nooit moeten hebben voor lg en nu zeker niet meer met mijn verhaal. nu ja. gsm werkt nog steeds en kben er nog steeds fier op dat het me gelukt is
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 6.55 % door tini op donderdag 15 maart 2012 om 21:40:07.
^ Reactie #27 geschreven door S_Raeyen22 op vrijdag 1 augustus 2014 om 11:52:22.
S_Raeyen22 heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Ik heb ook een enorm slechte ervaring bij Fnac Leuven.

Ik heb daar een gsm Nokia Lumia 1520 gekocht eind mei 2014, eind juni ga ik terug omdat er allemaal lelijke witte vlekjes (blaasjes) in het plastiek behuizing zitten. Duidelijk een fabricagefout. Het toestel word opgestuurd naar Nokia. 3 weken later krijg ik bericht om het af te halen maar wat blijkt, er is helemaal niets aan gedaan. Waarop ze mij daar doodleuk vertellen dat de enige oplossing is om het toestel nog eens op te sturen, nog eens 3 weken weg dan. Ik,vraag achter de verantwoordelijke om en nieuw toestel of mijn geld terug te krijgen. Onmogelijk krijg ik te horen. De verantwoordelijkheid ligt volgens hun volledig bij Nokia. Ik vraag wat dan als het toestel binnen 3 weken terug komt en het is nog niet gemaakt. Ah dan moet die nog eens terug opgestuurd worden. Het feit dat ik dit toestel nodig heb voor mijn werk maakt voor hun niets uit. Je kan dat toestel toch niet eeuwig opnieuw en opnieuw blijven opsturen. Echt een heel slechte service bij Fnac. Heel onbeleefd ook. De verantwoordelijke van de winkel toch. Het personeel was nog wel vriendelijk.

Echt schandalig hoe ze we verantwoordelijkheid van hun afschuiven. Hoewel zij wel degelijk verantwoordelijk zijn voor de garantie. En als het niet lukt om het toestel door Nokia te laten repareren dan moeten zij wel voor een nieuw toestel zorgen. Dit is zeker en vast de laatste keer dat ik bij Fnac iets koop.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat als je met een toestel van 600€ terug komt voor garantie na amper een maand gebruik dat je zo afgewimpeld word.

groeten
S. Raeyen
  • Pagina
  • <
  • 1
  • [2]

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen