Multidesk.be » Forums » Games » Ouderwets spel, uit nostalgie wil ik het terug, maar het is nergens (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door kyarayukai op dinsdag 16 augustus 2011 om 10:19:37.
kyarayukai's avatar
Multiviteit: 33
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hey,
Ik zit met een storend probleem :)
Toen ik klein was, speelde ik altijd een spel op mijn vaders computer, windows 98.
Ik heb onlangs geprobeerd dat spel terug te vinden, en na 3 volle dagen zoeken vond ik het eindelijk, het vermelden waard was dat ik niet meer wist hoe het heette, enkel vaag hoe het eruit zag :)
Het spel heet Crazy Balls, hier komt het vandaan: http://members.tripod.com/stas_vihrov/
alleen is het niet meer beschikbaar voor downloaden, en op andere sites ook niet, want dan download je een toolbar.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen, want ik ben best bang dat ik het nooit meer terug zal krijgen.
groetjes, kyarayukai.
ps. het staat normaal gezien ook niet op een twilight-CD
Bijlage: be254de77ed3ef04cf180aabc0ecd8ca.gif
^ Reactie #1 geschreven door thekid op dinsdag 16 augustus 2011 om 11:00:41.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
zie anders eens rond op de abandonware sites

van uw beschrijving herken ik het spel ook, en is dit beschikbaar in meerdere versies hoor :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door kyarayukai op dinsdag 16 augustus 2011 om 11:29:33.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik zal eens kijken :)
maar inderdaad, je hebt andere versies zoals pacxon, maar ik wil hem uit nostalgie terug, en ben redelijk kieskeurig, dus ik wil enkel die versie :)
bedankt :)
als ik hem daarop vind zal ik het ook laten weten :)
^ Reactie #3 geschreven door kyarayukai op dinsdag 16 augustus 2011 om 11:58:10.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb gezocht, maar zoals eerst ook al, kan ik het alleen vinden als shareware.
niet dat ik er een probleem mee heb om het te betalen, hoewel dat na al die tijd vrij vreemd is, vind ik het te riskant om een spel te kopen wat nergens meer beschikbaar is.
Wanneer ik het spel download als probeerversie, krijg ik de toolbar, dus ik vrees dat als ik het geld zou geven, ik alsnog die toolbar zou krijgen.
Wat ik daarnet vergat te vermelden, was dat ik ook al geprobeerd heb een e-mail te sturen naar die persoon, maar het adres is niet meer in gebruik.
wat ik nog wel wist, ook met behulp van mijn familie, is dat er nog spellen waren zoals empiped, DXball, en ook een spel waarin je houten kisten moet verplaatsen, een soort van puzzelspel.
^ Reactie #4 geschreven door thekid op dinsdag 16 augustus 2011 om 12:21:06.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
de boxes verplaatsen, da's waarschijnlijk Sokoban

daar heeft MD (hm hm) ook een versie van :D
http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/10759/C-Sokoban.html

met meer dan 300 levels, van simpel tot really advanced :D

en oké ja, dan maak ik wel reclame voor mij eigen spel :D
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door kyarayukai op dinsdag 16 augustus 2011 om 13:26:06.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
zoiets is het inderdaad :P
mooi gemaakt ;)
maar heeft u toevallig nog andere ideeën omtrent crazy balls? Want u komt met redelijk goede antwoorden :)
dankzij u krijg ik weer hoop, bedankt! :)
^ Reactie #6 geschreven door thekid op dinsdag 16 augustus 2011 om 13:47:30.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
da zal ten vroegste voor vanavond zijn vrees ik

hier is de firewall nogal goed afgedekt :)
^ Reactie #7 geschreven door kyarayukai op dinsdag 16 augustus 2011 om 13:59:30.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik kijk dit regelmatig na, en doe maar rustig, ben al lang blij dat u me helpt :)
^ Reactie #8 geschreven door thekid op dinsdag 16 augustus 2011 om 20:05:24.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
5 minuten gezocht :D

http://www.freewareweb.com/download/?f=cballs125.zip en voor mij werkt de edu.pl link :)

oh, en bedankt voor de comments op Sokoban, had hier indertijd verschillende spelletjes gecreeerd, maar dat was 1 van mijn persoonlijke favorieten (allé, op dezelfde hoogte van mijn snake spel :))

*edit*
en mocht deze niet werken, hier kan je hem ook nog vinden :)

http://www.mirrorservice.org/sites/www.winsite.com/win95/games/%5Bpage=4%5D
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 19.48 % door thekid op dinsdag 16 augustus 2011 om 20:07:30.
^ Reactie #9 geschreven door kyarayukai op woensdag 17 augustus 2011 om 11:40:41.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
U bent officieel een heilige :) ik heb hem weer :) wow, u kunt enorm goed zoeken :P ik ben de beste hier om dingen op internet te zoeken, en de persoon met de meeste kennis van computers, dus echt veel hulp kon ik niet krijgen :) maar dankzij u heb ik het spel terug :)
(kan me alleen niet herinneren dat alles zo snel bewoog, zal wel aan mijn pc liggen :) )
nogmaals bedankt! :D
^ Reactie #10 geschreven door thekid op woensdag 17 augustus 2011 om 11:55:10.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
ah, ik lette gewoon op de bestandsnaam op die kerel zijnen originelen site, en heb gewoon de filename gezocht :)

azo heb ik toch nog snel het document kunnen vinden
^ Reactie #11 geschreven door kyarayukai op woensdag 17 augustus 2011 om 15:50:37.
kyarayukai's avatar
Sakura Gamer
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
en ik dacht daar niet aan :P zoo logisch :D maar echt bedankt!!!!
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten