Multidesk.be » Forums » Netwerken » VNC installatie

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zondag 14 augustus 2011 om 11:37:30.
Mijn collega kon altijd via VNC inloggen op de computer op het werk met haar computer. Nu heb ik de codes en IP adressen gekregen en heb de VPN verbinding gemaakt naar mijn werk de server. Nu installeer in VNC geef het IP adres op van de computer waar ik in wil kijken. Mijn collega had hierbij nog een wachtwoord.
ALs ik VNC installeer krijg ik bij autorisatie een veld dat ik een wachtwoord moet intypen. Is dit het wachtwoord wat ik opgekregen heb? : ******. Alleen dit blijft er niet in staan. ALs ik dan later wil maken en start VNC op dan geef ik het ip adres en dan een veld met always off.....maar geeft melding 10060. Ook krijg ik hier geen veld waar ik het wachtwoord weer moet ingeven....( en wat ik al zei; als ik het ingeef bij autorisatie verdwijnt het wachtwoord weer) Graag wat hulp; wat doe ik fout of moet anders?

Groeten Anneke Rozema

Opmerking van de crew

Even je wachtwoord vervangen door sterretjes.
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.12 % door SMG op maandag 15 augustus 2011 om 09:48:52.
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 15 augustus 2011 om 00:03:55.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Kan je je vraag zelf eens nalezen en zien of je zelf hier iets van snapt? Want als buitenstaander snap ik hier geen jota van.
^ Reactie #2 geschreven door thekid op maandag 15 augustus 2011 om 09:27:32.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
als dit de foutmelding is:
unable to connect to host: Connection timed out (10060)

dan is er oftewel een probleem met het doeladres, of met een firewall die de VNC connectie blokkeert.

en inderdaad, alinea's en onderbrekingen in een tekst zijn een serieus pluspunt. Bekijk mijn reactie anders eens als volgt :)

--- vb :)
als dit de foutmelding is: unable to connect to host: Connection timed out (10060) dan is er oftewel een probleem met het doeladres, of met een firewall die de VNC connectie blokkeert. en inderdaad, alinea's en onderbrekingen in een tekst zijn een serieus pluspunt. Bekijk mijn reactie anders eens als volgt :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen