Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » Serie online volgen maar alleen beschikbaar voor USA

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op maandag 11 juli 2011 om 14:22:37.
Graag wil ik een serie online volgen maar deze is alleen beschikbaar voor mensen in de USA, wat kan ik hieraan doen?
^ Reactie #1 geschreven door SMG op maandag 11 juli 2011 om 15:06:32.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Naar daar verhuizen?
Ik zou gedacht hebben dat het met pakweg TV Vlaanderen gaat maar ik lees dat dit niet gaat vanwege de satellieten die niet in het zicht liggen van de schotel antenne. Je kan met satelliet wel Britse zenders ontvangen en die zijn vaak al wat rapper met het uitbrengen van Amerikaanse reeksen.

Verder zijn er geen legale methodes vrees ik. Veel Amerikaanse zenders maken het mogelijk om hun dingen online te bekijken maar vaak geraak je er niet op omdat je niet in Amerika woont. Je zou die kunnen dwarsbomen via allerhande proxies, maar mijn gevoel zegt dat dit veel te traag zal zijn om streaming video mogelijk te maken.
Uiteindelijk verdienen grote tv stations zoals Fox veel geld door Amerikaanse series door te verkopen aan kleinere spelers zoals VT4, VMMa en VRT. Daarbij moet de serie echt goed geweest zijn voordat ze misschien in BelgiŽ te zien is. Als je Britse zenders hebt (die vaak al rijker zijn als de Belgische) dan heb je meer geluk dat je je series via schotel antenne kan bekijken.
Ik raad je uiteraard sterk aan eerst goed te informeren over schotel antenne voordat je deze kosten aangaat!

Verder zal het wachten worden tot ze op dvd uitkomen in Amerika zelf en dan kan je ze importeren.
Uiteraard zijn er nog wat andere illegale methoden maar die zijn strafbaar en mogen we dus niet vermelden.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen