Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » geen internet verbinding meer met mobistar

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door calle op zondag 19 juni 2011 om 11:18:51.
calle's avatar
Multiviteit: 48
ik heb pas mij live box van mobistar hersteld naar fabrieks voorwaarden nu moet ik de login en paswoord hiervoor invoeren en dan de verbinding herstarten
dus ik voer deze in hij laad even en geeft opnieuw de zelfde pagina met de melding er op dat ik pasw en username moet ingeven en verbinding herstarten blijft grijs en kan er niet op klikken
de klanten dienst is blijkbaar dicht want ik blijf al onze medewerkers zijn in gesprek horen gedurende een uur
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 19 juni 2011 om 16:32:31.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Denk dat dit probleem enkel op te lossen valt met de klantendienst. Je zal vrees ik later opnieuw moeten proberen met bellen.

Algemene klantendienst is open van maandag tot en met zaterdag van 8u tot 20u of zondag van 10u tot 18u30
Natuurlijk zondag is een dag wanneer iedereen thuis is, veel problemen hebben en de klantendienst vaak niet zo bemand is. Wachten is de boodschap en zeker niet afleggen, want dan mag je helemaal opnieuw in die wachtrij gaan staan.
Beste is om te bellen op een dinsdag ofzo, maar is meestal ook zeer druk door bedrijven die bellen.

Aanvulling

Nummer is overigens: 0800 85 700 (Mobistar ADSL technische dienst). Die zijn wel niet op zondag open. Enkel van maandag tot en met zaterdag van 8u tot 20u
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.34 % door SMG op zondag 19 juni 2011 om 16:35:28.
^ Reactie #2 geschreven door calle op zondag 19 juni 2011 om 17:33:39.
calle's avatar
Multiviteit: 48
bedankt voor de hulp
ik heb net de klantendienst gebeld en ben daar afgesnauwd omdat ik blijkbaar hoor te weten dat dit een technisch probleem is en zij wist dit blijkbaar na alleen het woord adsl gehoord te hebben ik heb nochtans de optie hebt u een probleem druk op blabla gekozen maar ja morgen meer geluk
^ Reactie #3 geschreven door SMG op zondag 19 juni 2011 om 18:07:31.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
Mobistar is serieus in mijn achting aan het dalen. Professioneel zitten wij ook bij Mobistar en daar vonden ze het grappig om een document dat we 6 dagen geleden hebben opgestuurd niet op te volgen. Pas toen we belde om te vragen hoe het zat was het van: ah ja dit hier is niet correct opgegeven.

Voor privé gebruik Mobistar al volledig buiten gegooid. Geen goede ervaringen mee met die pummels.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen