Multidesk.be » Forums » Internet-gerelateerde software » foutmelding 800488fe (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • [1]
  • 2
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door een gast op zaterdag 21 mei 2011 om 22:14:51.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
hallo mijn naam is ******** jeannine
mijn msnemail is ********@hotmail.com

graag wil ik hebben dat jullie eroor zorgen dat ik terug op deze msnadres in kan aub daar staan heel mijn familie en vrienden op
ik weet niet wat ik fout heb gedaan om geblokkeerd te worden
dat er spam op zit dat weet ik en ik weet niet hoe ik dat kan verwijderen
AUB ZORG ERVOOR DAT IK MORGEN MIJ TERUG KAN AANMELDEN OP DIT EMAIL
MET VOORBAAT DANK **** JEANNINE

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.22 % door Wheeldigger op zondag 22 mei 2011 om 01:07:04.
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op zondag 22 mei 2011 om 02:30:04.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
wow morgen al?

ik zie dit >> ""Je account wordt geblokkeerd om veiligheidsredenen.""
Je ontvangt deze foutcode omdat we ongebruikelijke activiteit hebben geconstateerd in je account. Je moet actie ondernemen om te zorgen dat niemand anders jouw account gebruikt.

Wat betekenen deze berichten?
""Als een account veel e-mails, uitnodigingen of reacties verstuurd, is er een grote kans dat er een spammer is die je account gebruikt. We blokkeren accounts zodat echte mensen hun accounts terug kunnen krijgen. Geblokkeerde accounts kunnen niet aanmelden in Windows Live Messenger. Ons doel is om de echte eigenaar van het account te helpen hun account terug te krijgen.

Hier is hoe je je account weer ingeschakeld kunt krijgen:
Meld aan op https://account.live.com om je account te verifiŽren. Als je er niet in slaagt het verificatieproces te voltooien, dien dan hier een verzoek in, en een van onze moderators zal je helpen""

DUS dankzij die spam dat u op je pc hebt is inderdaad uw msn geblokkeerd DUS doe maar zo snel mogelijk een scan van malware bytes en Ccleaner!!!!!

Mvg

EDIT

er staat DUIDELIJK dat U dringend aktie moet ondernemen!!!! dus DOEN!!!

EDIT2

ALTIJD een 2de email adres aanmaken als redding in nood indien je eerste niet bruikbaar is ;-)
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 4.34 % door Fred31 op zondag 22 mei 2011 om 02:34:09.
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door Fred31 op woensdag 25 mei 2011 om 21:15:12.
Fred31's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
en blijkbaar is het toch dan NIET zo belangrijk meer.....
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
^ Reactie #3 geschreven door joke op woensdag 25 mei 2011 om 22:58:16.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties .
Wheeldigger

Verdorie, nu kan ik weer geen spam sturen.!!

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #4 geschreven door een gast op donderdag 30 juni 2011 om 14:04:07.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
hallo,
ik heb het zelfde probleem met de foutcode:800488fe
heb al van alles geprobeerd maar ik kan niet op mijn hotmail,kunnen jullie mij aub zo snel mogelijk helpen mijn e-mail adres is ************@hotmail.com op deze kan ik niet op gerake maar zou mijn mails moeten kunnen kijken maar heb ondertussen een andere mail adres gemaakt waar ge mij op kunt contacteren ******@hotmail.com

Opmerking van de crew

Je e-mailadres achterlaten op een publiek forum is niet erg verstandig en bovendien tegen de multiquette. Je kan je steeds gratis registreren om zo op de hoogte gehouden te worden van eventuele reacties ;).
Wheeldigger
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 5.76 % door Wheeldigger op donderdag 30 juni 2011 om 18:11:29.
^ Reactie #5 geschreven door een gast op dinsdag 26 juli 2011 om 20:00:53.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
nou ik heb dus precies hetzelfde probleem sindskort...

ik heb dus alle stappen doorgaan en kreeg deze mail terug ....

Helaas konden we niet het eigendom van het Windows Live ID account verifiŽren met de informatie die je hebt verschaft.

In overeenstemming met het streven van Microsoft om online privacy te beschermen, neemt Windows Live ID account beveiliging serieus. Slagen in het validatie proces kan moeilijk zijn, en onze medewerkers volgen strikte validatie richtlijnen voordat zij een wachtwoord reset kunnen toestaan. Het validatie proces is slagen of falen. We kunnen je geen feedback geven over of de account informatie die je hebt gegeven correct is of niet. Dit is om de integriteit van het Live ID account te beschermen.

nou daar schiet ik dus niks mee op ik heb op alle vragen antwoord gegeven...

verzonden berichten...contact personen blablabla...

maar nee hoor ik krijg nog steeds de melding 0x800488FE

begin er nu toch wel een beetje van te balen want mailen helpt dus ook niks...

groetjes hannie en mike
^ Reactie #6 geschreven door annekeuh_xx op dinsdag 29 november 2011 om 22:20:16.
annekeuh_xx heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
heb dus hetzelfde probleem heb nu al alles geprobeerd en niks lukt
wat moet ik nu doen word er zot van zonder mijn msn

grts
^ Reactie #7 geschreven door Wheeldigger op woensdag 30 november 2011 om 00:55:14.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zie reactie #1
^ Reactie #8 geschreven door Fred31 op woensdag 30 november 2011 om 02:20:42.
Fred31's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
WINDOWS LIVE SOLUTION CENTER
^ Reactie #9 geschreven door een gast op woensdag 14 december 2011 om 19:41:22.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zeer grappig zelfs. Het ene email wordt geblokkeerd en men vraagt mij een code voor een ANDER email!! Weer typisch zekers? Ze gaan een code opsturen. Nu moet MSN mij eens vertellen hoe ik hun code kan invullen ...als ik niet eens naar mijn email kan gaan? Hebben jullie hier uitleg voor??? Ik denk het niet.

Ben eens benieuwd hoeveel jaar ik zal moeten wachten tot het gedeblokkeerd is, als ze het al zelf kunnen doen ..

Groeten, Stef
^ Reactie #10 geschreven door een gast op woensdag 14 december 2011 om 19:45:17.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik krijg dan ook een lijst om in te vullen; alsof ik nog weet wat er allemaal gemaild werd zeg. Ik kan alleen maar hopen dat het gedeblokkeerd wordt want ik kan niet aan belangrijke mails aan. En dan krijgt MSN wel echt een probleem.
^ Reactie #11 geschreven door een gast op woensdag 14 december 2011 om 20:44:34.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Gast op 14/12/2011 19:45:17:

Ik krijg dan ook een lijst om in te vullen; alsof ik nog weet wat er allemaal gemaild werd zeg. Ik kan alleen maar hopen dat het gedeblokkeerd wordt want ik kan niet aan belangrijke mails aan. En dan krijgt MSN wel echt een probleem.

Betaal je voor MSN?
Belangrijke mails zet je niet op MSN (dream)
^ Reactie #12 geschreven door thekid op woensdag 14 december 2011 om 20:58:12.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Succes Stef, en zoals de gast reeds zei, voorzichtig met online emailaccounts, er kan steeds iets gebeuren :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #13 geschreven door een gast op woensdag 14 december 2011 om 22:03:50.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wel laat het mij zo zeggen, ze zijn niet van levensbelang of van zodanig gehalte dat er iets van af hangt. Maar de info die erin staat ben ik liever niet kwijt :-)
^ Reactie #14 geschreven door een gast op woensdag 14 december 2011 om 22:04:55.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Nee ik betaal niet voor MSN
^ Reactie #15 geschreven door Fred31 op woensdag 14 december 2011 om 22:27:47.
Fred31's avatar
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
EN u had de kans OM een extra email adres op te geven.

Best was inderdaad om een ANDER email adres op te geven dan die van uw msn :-)
^ Reactie #16 geschreven door een gast op woensdag 14 december 2011 om 22:38:10.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Fred, als MSN mij die mogelijkheid NIET bied kan ik dat niet doen....Ik kon uit de lijst van 1 email ook maar 1 email kiezen, en dat was dan nog een adres dat ik zelden gebruik en dus zo goed als zelden inlog. Begrijpen wie kan dus
^ Reactie #17 geschreven door een gast op donderdag 15 december 2011 om 11:50:24.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Fred bedoelt dat je bij het aanmaken een 2de adres moet opgeven.
Dan kan je daar best een Gmail of andere niet MSN ingeven.

Daar stuurt MSN dan , in een geval zoals dit,die code heen en probleem is opgelost.

De reden van blokkage kan bv. zijn dat je adres gehackt is en misbruikt werd.
Met die code op 2de adres bewijs je dat jij de echte eigenaar bent.

^ Reactie #18 geschreven door een gast op donderdag 15 december 2011 om 19:57:50.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hallo,

Dat weet ik maar misschien heb ik het niet juist genoteerd. Ik KON niet kiezen voor een tweede email adres. Er kwam een lijst met 1 ANDER adres, doch ik kan met geen enkel manier inloggen op hotmail. Hoe dan ook. Ook niet op een ander adres.

Ondertussen heb ik een andere form gevonden waar dat wel kan. Doch daar krijg ik nog steeds geen reactie.

Moet eht echt zo lang duren eer een account opnieuw geactiveerd wordt? Zelfs bvb voor zeer korte periode teneinde mij de kans te geven emails te kopieren en nadien een nieuwe account te maken?

Mvg Stef
^ Reactie #19 geschreven door een gast op donderdag 15 december 2011 om 19:59:26.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Bestaat er bvb geen mogelijkheid om bvb met iemand van msn of hotmail live via een chatkanaal het probleem sneller op te lossen? Toch eenvoudiger dan de gebruiken in het ongewisse te laten?

Want nu heb ik nergens geen info over?

Grt Stef
  • Pagina
  • [1]
  • 2
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten