Multidesk.be » Forums » Internet & telefonie » telenet inladen mails

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Here I Am op dinsdag 10 mei 2011 om 22:30:44.
Here I Am's avatar
Multiviteit: 908
Beste,

Als ik via thunderbird mijn mails in ga laden van mijn account x@telenet.be
Dan laad ik die van mijn vriendin ook in y@telenet.be

Iemand die weet hoe ik dit kan veranderen?

Bedankt
^ Reactie #1 geschreven door een gast op dinsdag 10 mei 2011 om 22:34:26.
http://www.byte.nl/docs/Mail-Instellingen-Thunderbird.html
^ Reactie #2 geschreven door Kilian op dinsdag 10 mei 2011 om 23:57:11.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
Zitten die op dezelfde mailbox? Zo ja: kijk eens of je een nieuwe mailbox kan aanmaken voor haar; Anders worden de mails van de 2 adressen in 1 mailbox gedropt en krijg je ze altijd allemaal binnen. Vergelijk het met een doos, waarvan je nu wil dat er in 2 dozen gesorteerd wordt.
^ Reactie #3 geschreven door Here I Am op woensdag 11 mei 2011 om 08:53:49.
Here I Am's avatar
Zitten bij my telenet idd op dezelfde nr van inlog.

Kan ik ergens een email aanmaken die niet gelinkt aan die van haar is, ben nieuwe klant bij telenet (iemand die dit toevallig weet, want zie nergens die optie?)
^ Reactie #4 geschreven door thekid op woensdag 11 mei 2011 om 09:46:33.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
ja, via mijn.telenet.be kan je subgebruikers aanmaken die dan hun eigen mailbox toegewezen krijgen ;)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #5 geschreven door Here I Am op donderdag 12 mei 2011 om 11:23:27.
Here I Am's avatar
Is me gelukt, zo'n nieuwe gebruiker aanmaken dat is toch kosteloos veronderstel ik?

Want achter mijn naam staat nu iets anders als bij vriendin (Letter en 6 cijfercombinatie)
^ Reactie #6 geschreven door thekid op donderdag 12 mei 2011 om 11:32:59.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
ja, ik denk dat je normaal gezien tot 5 subgebruikers per account kunt aanmaken

voor zover ik weet is dat inderdaad een gratis dienst, ik denk wel dat je dan nog een emailinbox moet maken voor je vriendin, maar daarvoor zou je eerst eens moeten aanmelden met de subgebruikers account. Je zal dan wel het vorige emailadres onder de hoofdaccount moeten verwijderen, waarna je deze opnieuw kunt aanmaken onder de subgebruiker. Vroeger moesten tussen die 2 stappen wel ongeveer 24u zitten, ik weet niet of dit nu nog het geval is
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen