Multidesk.be » Forums » Software Algemeen » DVD ondertitels

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Semi-Automatic op woensdag 6 april 2011 om 10:41:26.
Semi-Automatic's avatar
Multiviteit: 53
Hallo iedereen ,
Ik vroeg mij af of ik hier wel een vraag kon stellen over waar en hoe ik de juiste ondertitels kan vinden om bij de desbehorende film te plaatsen en op dvd te branden. Ik werk met Dvd-Flick en telkens als ik een gedownloade ondertiteling probeer in te voegen krijg ik de melding dat Dvd-Flick alleen textuele ondertitels aanvaard. Mijn ondertitelingen zouden zogezegd grafisch zijn. Ik heb overal gezocht naar de juiste ondertitels voor de film, maar krijg telkens dezelfde melding.
^ Reactie #1 geschreven door Dreams op woensdag 6 april 2011 om 12:05:07.
Dreams' avatar
Multiviteit: 3479
In Search of Sunrise...
Het is de bedoeling dat de .AVI bestand (of .mkv of .whatever) dezelfde naam heeft als die van .srt bestand (ondertitel bestand). Hier een voorbeeld:

tiCtac.AVI - tiCtac.srt.

Dus zowel het media bestand als het ondertitel bestand moeten gewoon de zelfde naam hebben. Die 2 files kopieer je naar je dvd toe met eender wat en dan moet je ze normaal kunnen afspelen op je dvd speler.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
^ Reactie #2 geschreven door een gast op woensdag 6 april 2011 om 12:20:08.
Waarom is deze link verdwenen?

http://beginwithsoftware.com/videoguides/dvd-flick-guide.html
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op woensdag 6 april 2011 om 18:34:46.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Die link staat nog steeds in dat topic, dat is echter compleet naar "Debatten en discussies" gegaan.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen