Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » Verbannen uit het Pc-Helpforum ! (gesloten - verplaatst)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • <
  • 1
  • [2]
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Reactie #20 geschreven door Semi-Automatic op vrijdag 8 april 2011 om 16:05:50.
Semi-Automatic's avatar
Multiviteit: 53
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Beste Joke ,

Ik zou hiermee als laatste nog mijn verontschuldigingen willen aanbieden voor mijn al te felle reactie en harde taalgebruik. Ik heb geoverreageerd en kan soms heel hard uithalen, maar dat is allemaal " in the heat of the moment ". Ik hoop dat je dat kunt begrijpen. Heling is als iemand (bijvoorbeeld een illegale bende) een wagen steelt en die dan via via terug doorverkoopt om zo uiteindelijk bij een particulier terecht te komen die tegen dan zelfs ook al onmogelijk nog kan weten dat dat een gestolen wagen is. Als dan een klant bij die particulier een wagen koopt, kan die onmogelijk weten dat dat een gestolen voertuig is. Die mensen zijn daar zodanig goed en geavanceerd in ... Niemand weet nog dat het hier over een gestolen voertuig gaat. Zo is het ook met een gedownloade film. Als jij ergens op een website een film download, dan kan jij in merendeel van de gevallen al niet meer weten of dat legaal is of niet. Die mensen zijn daar zodanig bedreven in dat dat voor een leek die er bijna niets vanaf kent onmogelijk is om te weten dat het hier om een illegale film gaat. Natuurlijk moet je wat ik hier heb neergeschreven met een korreltje zout nemen, want ik ben ook maar een leek en het is allemaal zo ingewikkeld. In elk geval ... Wij kunnen niet altijd weten dat ons illegale of gestolen producten worden aangeboden.
^ Reactie #21 geschreven door Fred31 op vrijdag 8 april 2011 om 17:13:35.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
en ook, wat jij download, houdt dat voor uzelf!!
Ga dat niet rondbazuinen want dan smijt je zekers uw eigen ruiten in :-)
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #22 geschreven door Semi-Automatic op vrijdag 8 april 2011 om 17:51:39.
Semi-Automatic's avatar
Multiviteit: 53
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zeker weten ! Ik denk dat ik in deze discussie al veel te "open" en te "eerlijk" ben geweest ! Twee dingen waarvan ze mij hier al hebben beschuldigd dat ik het niet was ! Wel ... , dat is nu precies de reden waarom ik de naam van die website of films niet doorgeef ! Anders word ik nog aansprakelijk gesteld ! Voor iets waarvan ik in geen 100 jaar wist dat het illegaal of verboden was ! En die website zal natuurlijk nog jaren lang en gelukkig blijven verder bestaan terwijl ik op water en brood in de gevangenis zit ! En zo is dat !!!

Opmerking van de crew

(lock) op verzoek
SMG
  • Pagina
  • <
  • 1
  • [2]
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten