Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » Gast toegang

• Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door thekid op dinsdag 22 maart 2011 om 17:21:44.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Voorstel:

Gast kan enkel zelf topics creeeren waar nu reeds toegelaten, en een gast kan enkel antwoorden op een topic die door een gast gecreeerd werd

zodoende kunnen gasten nog hun topics maken, erop antwoorden, maar kunnen mensen die geen gasten willen gewoon aanmelden en zodoende de topic read only maken voor de gasten :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #1 geschreven door Kilian op dinsdag 22 maart 2011 om 17:32:00.
Kilian heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1629
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

en een gast kan enkel antwoorden op een topic die door een gast gecreeerd werd

Is dat niet lastig? Een Ip adres kan altijd veranderen of het topic is in een internetcafé, bij de buren, ... aangemaakt en dan moet er steeds terug naar die locatie gegaan worden.
^ Reactie #2 geschreven door thekid op dinsdag 22 maart 2011 om 17:35:47.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Kilian op 22/03/2011 17:32:00:

Dixit

en een gast kan enkel antwoorden op een topic die door een gast gecreeerd werd

Is dat niet lastig? Een Ip adres kan altijd veranderen of het topic is in een internetcafé, bij de buren, ... aangemaakt en dan moet er steeds terug naar die locatie gegaan worden.

nee, ik spreek werkelijk over gelijk welknen gast topic aangemaakt, gelijk welknen gast mag ook op dat topic antwoorden :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #3 geschreven door joke op dinsdag 22 maart 2011 om 20:00:06.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Waarom niet gewoon zoals op praktisch elk forum?

Een gast kan lezen en dat is alles. Wil hij een topic aanmaken of ergens op reageren: eerst registreren. Er zijn forums waar een gast zelfs geen links en geen bijlagen kan lezen.

Op Multidesk heeft een gebruiker geen enkel voordeel om zich te registeren, behalve om zijn logs te laten nazien in het spywareluik. Waarom zou hij/zij zich dan toch registreren?

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #4 geschreven door pietkeun op dinsdag 22 maart 2011 om 22:05:40.
pietkeun's avatar
Multiviteit: 1088
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
wat joke zegt is de algemene gewoonte.
Ik dacht dat de werkwijze van MD de bedoeling had om geen massa aan eenmalige leden te hebben.;)
"Opvoeden is een nieuwe generatie proberen te vullen met de eigen vooroordelen."
^ Reactie #5 geschreven door SMG op dinsdag 22 maart 2011 om 22:11:10.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Deze discussie is er al 100'den keren geweest en we blijven nog steeds bij ons standpunt om de drempel laag te houden. Er zijn inderdaad helaas gasten die misbruik maken van deze werkwijze, maar ik hoop niet dat het moment er komt dat ze de boel verzieken voor iedereen.
^ Reactie #6 geschreven door thekid op dinsdag 22 maart 2011 om 22:27:03.
thekid's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
juist maar den laatsten tijd is er een heel onbeleefde gast bezig, die hem graag moeit met alles en nog wat, maar weinig effectief helpt, daarmee dat ik het opnieuw ter sprake breng :) hmm, cdude, hmm

zou het bvb al mogelijk zijn dat een gast een naam moet ingeven, en dat voldoende zou zijn voor een "registratie" :) zo zullen sommigen gasten toch al gekend zijn, zij het dat enkel in hun bericht staat gast [naam] schreef ...
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 3.72 % door thekid op dinsdag 22 maart 2011 om 22:27:47.
^ Reactie #7 geschreven door Wheeldigger op woensdag 23 maart 2011 om 02:24:54.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit SMG op 22/03/2011 22:11:10:

Deze discussie is er al 100'den keren geweest en we blijven nog steeds bij ons standpunt om de drempel laag te houden. Er zijn inderdaad helaas gasten die misbruik maken van deze werkwijze, maar ik hoop niet dat het moment er komt dat ze de boel verzieken voor iedereen.

Zo is dat.

Moest er dan toch iemand over de streep gaan, niet in de topics tegengas geven, wel een crewlid waarschuwen.

Eerder zijn er wel eens voorvallen geweest waar wrevel was, die zijn grotendeels opgelost met een goed gesprek in persoon.
Ik meen dat we onze "mystery guest" ook eens moeten bezoeken in zijn cafë in Antwerpen ;)
^ Reactie #8 geschreven door Fred31 op woensdag 23 maart 2011 om 16:11:35.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Die indruk had ik wel wie die gast was Wheely.
Maar ik stel me dan de vraag waarom hij de laatste tijd niet inlogd aangezien hij toch een naam heeft...
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #9 geschreven door joke op woensdag 23 maart 2011 om 19:08:59.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Fred31 op 23/03/2011 16:11:35:Maar ik stel me dan de vraag waarom hij de laatste tijd niet inlogd aangezien hij toch een naam heeft...

Je kan natuurlijk ook de topic's en reacties van "gasten" gewoon negeren. Doen alsof ze niet bestaan dan heb je er ook geen last van. Gasten zijn naamloos en wat is de waarde van een naamloze? Nul komma nul.

Of had ik dit ook naamloos moeten posten?
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten