Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » muziek itunes van pc naar mac overzetten

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door ilean op woensdag 19 januari 2011 om 20:23:43.
ilean heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Ik heb de itunes van de pc op een hd gezet en naar de bib van mac itunes overgezet. Alles inzichtelijk, maar niet af te spelen omdat het bestand niet wordt gevonden. toevoegen aan bib ook gedaan, zelfs de afspeellijsten staan er op, alles echt inzichtelijk maar niet te gebruiken.
Komt dit doordat ik het op de pc heb gedownload van limewire? Moet ik al mijn muziek weg doen en opnieuw downloaden via de applestore?
Wie komt er met een passende oplossing, ik wil mijn pc de deur uit doen, maar volgens mij heb ik die nog nodig... voor mijn ipod
^ Reactie #1 geschreven door Simon op donderdag 20 januari 2011 om 13:19:54.
Simon's avatar
Multiviteit: 3742
Kies eens een nummer en druk ⌘ + i. Onder het tabblad overzicht kijk je bij plaats. Waar bevindt het nummer zich? Verwijst dit naar een pad op de pc, of op je Mac?
^ Reactie #2 geschreven door ilean op vrijdag 21 januari 2011 om 17:13:23.
ilean heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 3
Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar ik krijg geen tabblad... dus zie niet waar het nummer zich bevindt.
^ Reactie #3 geschreven door StOosh op zaterdag 22 januari 2011 om 13:26:32.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Je moet al die muziek opnieuw toevoegen aan de Itunes bib. Je kan niet zomaar alle bestanden overzetten (Tussen 2 windows'en wel) omdat de path's naar je bestanden er helemaal anders uitzien op mac

Dus gewoon lege Itunes en dan Itunes alle liedjes laten toevoegen die op de schijf staan. ;)
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen