Multidesk.be » Forums » Overige » Airport Express Windows 7

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Meesje op dinsdag 21 december 2010 om 17:16:54.
Meesje heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 424
Hallo,

Ik heb onlangs een apple airport express gekocht om een draadloos netwerk aan te maken. De airport express is verbonden met mijn router waarop meerdere computers wired aangesloten zijn. Ik heb al enkele weken verschillende instellingen geprobeerd (beveiliging, draadloze frequenties, ...) maar zonder resultaat.

Ik kan perfect verbinding maken met de airport vanop mijn pc (windows 7) waarop de aiport configuratie software geinstalleerd is. Het probleem stelt zich echter dat ik er niet in slaag andere toestellen met het internet te verbinden. De verbinging wordt correct weergegeven, maar bij het verbinden kreeg ik steeds de melding "Kan niet verbinden met netwerk". Heb op het internet al verschillende oplossingen geprobeerd, zonder resultaat.

Ik dacht eerst dat het om een probleem met windows 7 ging, maar als ik bijvoorbeeld een linux pc wil aansluiten stuit ik op hetzelfde probleem.

Als er iemand een oplossing weet, zou dat zeer welkom zijn daar ik al enkele weken op de sukkel ben. Alvast bedankt.

Joris
thanks multidesk!
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen