Multidesk.be » Forums » Apple/Mac » Hoe kan ik een DVD kopiŽren ?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door speelgoed op maandag 6 september 2010 om 15:16:46.
speelgoed heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 2
Ik probeer een DVD te kopiŽren en te branden maar in het schijfhulpprogramma krijg ik steeds de melding "onvoldoende rechten" als ik het kopiŽren wil starten. Ook een DVD waarop een film is gebrand, die eerst van het internet is gedownload, en naar mijn mening geen beveiliging heeft kan ik niet kopiŽren. Ik heb de procedure voor Windows gezien maar het lijkt mij dat ik die niet kan gebruiken op m'n iMac.
^ Reactie #1 geschreven door Fred31 op maandag 6 september 2010 om 20:30:10.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
Is het voor eigen gebruik? zo ja, dan is het uw verantwoordelijkheid.

Want eigenlijk is het verboden om kopieen te maken.

Maar soit, u bent gewaarschuwd ;-)

>>>>
>>>DVD SHRINK<<<

Ciao
Fred
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #2 geschreven door Wheeldigger op maandag 6 september 2010 om 22:03:54.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Fout nonkel Fred, moet wel voor een iMac zijn ;)

Zie; http://www.dvdshrink.org/mac_en.php

Dus dat gaat niet lukken.
^ Reactie #3 geschreven door Fred31 op maandag 6 september 2010 om 22:30:05.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
oooops :O

dat heb ik over het hoofd gezien, sorry Wheely dude :D
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 7 september 2010 om 11:23:18.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Probeer eens de laatste beta van MacTheRipper: http://rapidshare.com/files/2587347/MTR_3.0_r13e.zip , daar kun je films mee van DVD halen.

Gevonden ergens;

Dixit

zo ver ik weet heb je helemaal geen extra software nodig om dvd's te kopieren op os x. ik maak altijd een image aan met disk utility en brand deze daarna dan op een dvdtje. een proces dat weinig tijd in beslag neemt. en van beveiligingen heb ik nog geen last gehad.

Via het schijfhulpprogramma zou je alles moeten kunnen branden.
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen