Multidesk.be » Forums » Processor, moederbord en geheugen » Een studentenlaptop kopen.

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door StOosh op zaterdag 4 september 2010 om 09:40:58.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Hier ben ik nog eens. :D

Ik start nu mijn hogere school carriere en ik zal dan erg geholpen zijn met een laptop.
Mijn vader betaald, maar we kopen er twee (één voor mij en één voor mijn zus) dus het budget ligt rond de €550.

Ik weet niet goed waarvoor ik die laptop allemaal zal gebruiken, maar ik gok op veel tekstverwerking en surfen, een klein beetje Solidworks (niet zeker!) en zo nu en dan een filmpje tijdens de dode uren. (geen games! Behalve Quake Live :p)
Ik zal wel zeker en vast Word + MSN/SKype + Itunes + opera steeds open hebben staan (dus wss 4GB RAM nodig)

Hij moet liefst ook vrij licht zijn en 't scherm hoeft niet heel groot te zijn, zo hoef ik geen nieuwe rugzak te gaan kopen :p

Ik ben al een tijdje geleden gestopt met Tweakers enzo te volgen dus ik weet niets meer van die processors...

Jullie hebben zo wat ervaring met zowel studentenleven als met laptops, kunnen jullie me in de goede richting helpen?

*De KU Leuven stelt studentenlaptops ter beschikking: http://www.campusshop.be/DefaultProject.aspx
Jullie kunnen deze site blijkbaar niet binnengaan zonder mijn wachtwoord... :(
De laptops zijn van Asus (PRO5DIJ; A52JB; A72JK)

^ Reactie #1 geschreven door een gast op zaterdag 4 september 2010 om 11:30:37.

Dixit

Ik zal wel zeker en vast Word + MSN/SKype + Itunes + opera steeds open hebben staan (dus wss 4GB RAM nodig

Wat is dat nu voor onzin (bonk)
^ Reactie #2 geschreven door StOosh op zaterdag 4 september 2010 om 21:58:07.
StOosh's avatar
Multiviteit: 1526
Wat bedoel je? Ik bedoel dat ik steeds zal multitasken. Misschien is 4GB wel wat overdreven, maar 1GB zal denk ik wel te weinig zijn. Snap je? :)

Opmerking van de crew

Gast = StOosh
SMG
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen