Multidesk.be » Forums » ISP's » Van Skynet naar Telenet: mails al afgesloten?

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door VanGrauwel op woensdag 4 augustus 2010 om 12:23:45.
VanGrauwel's avatar
Multiviteit: 96
Nonkel
Ik ben sinds gisteren overgeschakeld van Skynet naar Telenet, zowel voor telefonie, internet als TV. Telenet heeft zelf mijn Telefonie opgezegd, voor beide andere componenten wilde ik eerst afwachten om te zien of alles werkt. Vandaag heb ik echter geen toegang meer tot mijn mails op pop.skynet.be. Ik krijg volgend foutbericht:

Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Access denied : Your account is not open', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Ook via webmail lukt het niet meer: "Login / paswoord is ongeldig"

Is dat normaal? Of ligt het aan de oude hardware die ik uiteraard al afgekoppeld heb? (ADSL modem, splitter ...)
^ Reactie #1 geschreven door thekid op woensdag 4 augustus 2010 om 12:54:57.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
Tja, blijkbaar is uw account geblokkeerd momenteel, je kan skynet nog eens bellen. Via webmail zou het altijd moeten lukken, indien uw emailaccount nog actief is.

Het is ook best wel mogelijk dat Telenet meer dan telefonie heeft afgesloten :)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
^ Reactie #2 geschreven door VanGrauwel op woensdag 4 augustus 2010 om 16:33:54.
VanGrauwel's avatar
Multiviteit: 96
Nonkel
Ik heb maar eens gebeld naar allebei de operatoren. Ziehier het resultaat:

TELENET: wij hebben inderdaad uw telefoonlijn laten overschakelen van Belgacom naar Telenet. Dat is alles wat wij hebben gedaan, maar het is niet onmogelijk dat Belgacom ineens alle producten die via die telefoonlijn werken heeft stopgezet.

BELGACOM: niet enkel uw telefonie, maar ook uw internet en BelgacomTV is gisteren opgezegd. Deze opzeg werd ons reeds aangekondigd op 19/7, en u zult nog 30 dagen opzegvergoeding moeten betalen. Aangezien de opzeg al werd uitgevoerd op 3/8 (gisteren), is het normaal dat u vandaag geen toegang meer hebt tot de Skynet mailbox. U zult nog een brief krijgen ter bevestiging, en daarin zullen ook instructies staan wat u met onze Decoder en onze Modem moet doen.

Voila, dat is dus blijkbaar heel snel geregeld, wie het ook opgezegd moge hebben. Dat ik nog 30 dagen opzegvergoeding moet betalen is normaal, het valt nog mee vind ik. En mijn nieuwe verbinding is veel sneller :)
^ Reactie #3 geschreven door thekid op woensdag 4 augustus 2010 om 22:40:39.
thekid's avatar
Multiviteit: 5273
Moderator
misschien lag het eraan dat je een samengesteld product had (tv/internet/telefonie) in 1 pakket? 'k hoop dat je iedereen al op de hoogte hebt gesteld van uw nieuw emailadres ;)
"Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom." - Death in Hogfather
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen