| ^ Onderwerp geschreven door Arodus op zondag 25 juli 2010 om 15:35:33. |  Multiviteit: 3 | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Hallo,
Op mijn laptop heb ik het probleem dat ik geen beeld meer krijg.
Dit starte met het eenmalig uitvallen van het beeldscherm waarna ik na enkele keren opnieuw opstarten weer beeld kreeg. Hierna dacht ik dat het probleem opgelost was.
Nu krijg ik echter helemaal geen beeld. Het scherm geeft de gloed die je normaal ziet als het scherm op powersafe staat.
Het gaat om een HP Pavilion 9700.
Heeft iemand hier ervaring mee en mogelijke oplossingen??
Bij voorbaat dank voor de moeite.
Mvg | | | ^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 25 juli 2010 om 20:50:22. |  Multiviteit: 10895 Moderator | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Heb je een scherm dat je er even op aan kan sluiten? Zo kunnen we ten minste uitmaken of de laptop zelf wel nog goed werkt.
Normaal gezien volstaat het om het scherm aan te sluiten en de laptop nadien op te zetten. Meestal werkt dat zo. Moest dat niet het geval zijn moet je zien naar de toesencombinatie om aan te geven dat hij een extern scherm moet gebruiken (vaak is dat Fn + een van de F toetsen zoals bv Fn + F10 op die F10 staat dan meestal een blauw icoontje dat een scherm aanduidt). | | | ^ Reactie #2 geschreven door Arodus op zondag 25 juli 2010 om 22:35:12. |  Multiviteit: 3 | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Helaas heb ik geen scherm om hier op aan te sluiten.
Ik heb geprobeerd mijn TV aan te sluiten, maar hier kreeg ik niets op te zien. Ik zal morgen eens kijken of ik een scherm kan vinden.
Hoe zou ik verder zelf nog iets kunnen doen? | | | ^ Reactie #3 geschreven door SMG op zondag 25 juli 2010 om 22:51:24. |  Multiviteit: 10895 Moderator | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Aangezien dat toch een zeer handige test is lijkt het logisch om die toch eerst te proberen. Aangezien je geen beeld hebt is het moeilijk om te concluderen wat er precies aan defect is.
Een andere methode is om zonder beeld in te loggen en horen (vaak het inloggeluid,...) wat de computer doet (is natuurlijk vele malen lastiger). Als dat dan positief is dan ben je er tenslotte weinig mee aangezien je verder niets kan doen zonder beeld. | | | ^ Reactie #4 geschreven door Wheeldigger op maandag 26 juli 2010 om 00:42:34. |  Multiviteit: 8559 Moderator | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Bij mijn laptop kan ik met [FN] +[F3] schakelen tussen scherm en externe monitor.
Staat in blauw een tekentje op 1 van je [F] toetsen, bij mij een soort stoel, slash (/) daarna 2 rechthoeken in elkaar.
Probeer daar eens mee te doen?
Eventueel met een externe monitor eraan. | |
|