Multidesk.be » Forums » Games » Runescape lag

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door lolliepop op maandag 19 juli 2010 om 13:42:12.
lolliepop's avatar
Multiviteit: 8
Ik heb lag op runescape dat vooral te wijten ligt aan een traag internet( tis dus algemeen ;) en runescape prioriteit geven helpt dus niet echt) wat is dus de beste manier om dit op te lossen als je eerst iets nodig hebt, vraag maar want ikzelf weet niet goed wat ik kan tonen dat nuttig is.
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op maandag 19 juli 2010 om 14:41:49.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Ehm....geen traag internet nemen?
Al is je computer nog zo snel, de bottleneck is je internet.
^ Reactie #2 geschreven door lolliepop op maandag 19 juli 2010 om 14:57:53.
lolliepop's avatar
dat is het em juist daaran ligt het niet want ik heb hetzelfde internet all lange tijd ;) en vroeger nooit problemen gehad.
^ Reactie #3 geschreven door k_a_lf op maandag 19 juli 2010 om 16:50:55.
k_a_lf's avatar
Multiviteit: 2650
INFØMAN
k_a_lf says BWAAAAAP!
Kan je niet iets doen als servers selecteren op ping en dan de server met de laagste ping gebruiken?
Er zijn heel wat mensen, die veel weten en weinig begrijpen.
^ Reactie #4 geschreven door lolliepop op maandag 19 juli 2010 om 19:30:20.
lolliepop's avatar
nee want het is niet alleen voor runescape bij ander spellen heb ik het probleem ook, wat eigenlijk logish is ;) maar het heeft dus niks met runescape op zich te maken.
Ik kan dus eigenlijk beter vragen hoe moet ik men intenet versnellen en dan vooral voor grafische game zoals runescape en air rivals.
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.17 % door lolliepop op maandag 19 juli 2010 om 19:38:08.
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op dinsdag 20 juli 2010 om 00:30:59.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
Je abonnement aanpassen?
Mischien ook eens tijd voor een nieuwe router/modem, of deze zo'n 10 minuten spanningsloos (stekker eruit) maken, maakt ze vaak ook wat vlugger.
^ Reactie #6 geschreven door lolliepop op dinsdag 20 juli 2010 om 04:15:16.
lolliepop's avatar
zal het eens proberen :) maar mijn broer speelt op dezelfde internet verbindingen en die heeft daar geen last van?
^ Reactie #7 geschreven door kyarayukai op maandag 7 november 2011 om 09:19:54.
kyarayukai's avatar
Multiviteit: 33
Sakura Gamer
je hebt die modem en verbinding al lang? zou hij niet wat uit de tijd zijn? runescape is veel geavanceerder dan vroeger, en de meeste spellen hebben meer nodig dan vroeger, dus misschien raakt je verbinding sneller overbelast? of je pc? probeer niets anders open te hebben, zoals msn enzo, en gewoon alleen RS, of download de RS client van de site, dan hoef je internet niet meer te openen.
Ik hoop dat iets helpt :)
^ Reactie #8 geschreven door Fred31 op maandag 7 november 2011 om 18:52:32.
Fred31's avatar
Multiviteit: 2519
kyarayukai,

post dateerd van > dinsdag 20 juli 2010, dus na 1 jaar zal die wel geen probleem meer gehad hebben he ;-)

nog eens , kijk eerst naar de datums VOOR u een bericht plaatst ;)
Thermaltake Armor Silver(Big Tower), Power Supply-Antec Earthwatts 650 W, Mobo ASUSMaximus HERO VII 16GB DDR3 ram, Intel i7 QUAD-CPU 4,6GHz overcl , Gigabyte HD6950-2GB GDDR5,Watercooling RESERATOR 1,
Win10 64bit pro. Laptop TOSHIBA Satellite L775-1
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen