| ^ Onderwerp geschreven door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 15:10:43. |
 Multiviteit: 11 | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Hallo de ingebouwde webcam van mijn Msi cx500 is na het niet reageren van msn plotselling verdwenen, in plaats daarvan staat er nu usb camera terwijl ik helemaal geen usb camera heb. İk heb dus geen beeld bij het msn'en. Kan iemand mij hierbij helpen a.u.b.Opmerking van de crew Ik heb je bericht even in de correcte categorie geplaatst.
Wheeldigger |
|
| ^ Reactie #1 geschreven door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 15:23:24. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Kan niemand mij helpen met dit onderwerp ik heb overigens ook geen driver om het opnieuw in te stellen. İk heb op internet gekeken maar niets gevonden.Opmerking van de crew Mensen afjagen help niemand vooruit, bezorgt alleen de mensen die je willen helpen extra stress.
SMG |
|
| ^ Reactie #2 geschreven door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 15:49:59. |
 Multiviteit: 10895 Moderator | Bewerken- Citeren
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Kan je even naar hardware beheer gaan?
Windowsteken + R -> devmgmt.msc -> OK
In dat scherm zie je de hardware dat gevonden werd. Bij hardware waar geen drivers voor gevonden zijn staat een uitroepteken (in het geel). kan je dat eens nakijken en zo nodig een schermafdruk van maken?
Volgens de site van MSI zou Windows moeten beschikken over de nodige drivers (link)
Kan je dus even ook zeggen welke besturingssysteem dat je draait?Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.17 % door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 15:50:15. |
|
| ^ Reactie #3 geschreven door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 15:54:00. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid is wel in het turks maar er staan meerdere dingen |
|
| ^ Reactie #4 geschreven door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 15:55:59. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Kan je een schermafdruk plaatsen? Misschien dat het toch duidelijk is. Anders lijkt het mij wat zinvoller om iemand te zoeken dat de Turkse taal machtig is en over PC kennis beschikt  |
|
| ^ Reactie #5 geschreven door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 15:57:02. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid
Bijlage: 47cdbbcc98111e11fca90cdc7e00c0e1.png
er staat bij apparaat beheer ook meer dingen die ik helemaal niet heb, bijvoorbeeld lexmar enzo
o en ik werk met windows 7 ultimate
dank jeOpmerking van de crew Ik heb je beide berichten even samengevoegd, dit bevordert de overzichtelijkheid. Je kan je bericht zelf tot 1 uur na het plaatsen ervan bewerken; bijvoorbeeld indien je nog zaken wenst toe te voegen  . Wheeldigger & SMGDeze tekst werd het laatst bewerkt voor 1.92 % door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 16:14:53. |
|
| ^ Reactie #6 geschreven door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 16:14:39. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Is alleen maar de Lexmark printer (of scanner) dat niet echt gevonden wordt.
Rechtermuisknop op die USB2.0 Scanner -> uninstall.
Zo zou de huidige driver moeten verwijdert zijn bij het apparaat. Dan kan je rechtermuisknop op een apparaat doen (maar niet uit welk) en kiezen voor Scan for hardware changes. |
|
| ^ Reactie #7 geschreven door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 16:23:19. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Heb ik gedaan maar hij installeert steeds hetzelfde usb cameraDeze tekst werd het laatst bewerkt voor 0.81 % door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 16:27:53. |
|
| ^ Reactie #8 geschreven door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 16:45:45. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Hoe lang heb je het probleem al? Kan je systeemherstel uitvoeren om terug te keren naar een vorige toestand (voor die vastloper van MSN) |
|
| ^ Reactie #9 geschreven door rzoosje_roos op woensdag 23 juni 2010 om 16:59:12. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid ik heb dit probleem al een paar dagen. hoe moet ik het terugzetten |
|
| ^ Reactie #10 geschreven door SMG op woensdag 23 juni 2010 om 22:48:29. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Windowsteken + R -> rstrui.exe
Dit zal systeemherstel opstarten, vanaf daaruit kan je terugkeren naar een eerder punt in het verleden waar je het probleem niet had.
Let op: dit zal gewijzigde instellingen, geinstalleerde programma's,... ongedaan maken. Dit heeft echter geen invloed op je documenten maw gemaakte documenten na die datum zullen nog steeds aanwezig zijn. |
|
| ^ Reactie #11 geschreven door rzoosje_roos op donderdag 24 juni 2010 om 22:02:50. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Heb ik gedaan, maar de usb camera (die ik niet heb) installeert zichzelf steeds opnieuw in. Helpt dus ook niet. Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 9.8 % door rzoosje_roos op donderdag 24 juni 2010 om 22:04:24. |
|
| ^ Reactie #12 geschreven door rzoosje_roos op maandag 28 juni 2010 om 10:18:52. |
- Reageren
VerwijderenWaarschuw een crewlid Weet iemand wat ik moet doen om de camera weer aan de praat te krijgen. |
|