Multidesk.be » Forums » PDA » E71 Toetsenbord (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op zondag 20 juni 2010 om 20:23:16.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 245
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik kocht vandaag tweedehands een fraaie Nokia E71,een goede zaak dacht ik maar sommige toetsen werken soms niet,is dit een oplosbare zaak zonder zware onkosten?
Bijlage: d877d61931dabc46522e5a89a765f55e.jpg
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door SMG op zondag 20 juni 2010 om 20:47:39.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Weinig aan te doen lijkt mij, buiten het naar een Nokia repair point te doen.
Smartphones zijn bijzonder klein en zeer moeilijk eigenhandig te maken. Ik hoop dat je dus maar weinig geld hebt uitgegeven aan die E71 en dat je nog garantie hebt. Normaal gezien is in een Nokia repair point geen factuur nodig (die controleren op basis van serienummer hoe oud het toestel is) maar het kan natuurlijk geen kwaad moest je dat factuur wel hebben ;)

Via de site kan je zien waar zo'n herstelpunt is.
http://www.nokia.be/storelocatorv1-2 BE
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3 NL
^ Reactie #2 geschreven door Dannyschippers op zondag 20 juni 2010 om 21:16:53.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik kocht hem vandaag 75 km van mijn deur vandaan,de verkoper beweerde dat er nog garantie opzat en maar een jaar oud was,het toestel lijkt me niet veel gebruikt en buiten die haperende toetsen in goede staat,hij was echter alles kwijtgeraakt bij zijn verhuis,heb alleen de lader,ik betaalde het toestel 100€,leek me niet veel,ik zocht een Nokia Repair Point in de buurt en zal me daarheen begeven in de hoop ik geen zware kosten ga hebben...bedankt voor de info
^ Reactie #3 geschreven door SMG op zondag 20 juni 2010 om 21:26:38.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dat is altijd het gevaar aan 2de hands verkoop :-/
€100 voor een E71 is niet superveel, maar gezien hij alles kwijt is mocht de prijs wat minder zijn vind ik. Heb onlangs een 5800 voor mijn vader gekocht (prefect staat, half jaar oud, alle in de doos voor €90).

Toen ik mijn E71 binnen deed voor wat grillen in het menu hebben ze nooit om een factuur gevraagd en heeft nooit een factuur gegeven :D Ik neem dus aan dat dat bij jullie ook zo zal zijn. Uiteindelijk weet de producent maar al te goed wanneer zijn producten verkocht worden met al die track&trace systemen.
Nu moet het een hardwareprobleem zijn kan het zijn dat ze zich terugtrekken. Een hardware probleem kan immers door de gebruiker veroorzaakt zijn. Probleem is natuurlijk dat je dat allemaal niet weet en die vraag zal je misschien wel krijgen bij het care point. Ik zou dan aanraden om niet te vermelden dat het een 2de hands toestel is en gewoon zeggen dat het van de ene dag op de andere was dat je het probleem kreeg.
^ Reactie #4 geschreven door Dannyschippers op zondag 20 juni 2010 om 21:29:26.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ok,ik zal je raad opvolgen en je de uitslag laten weten,het minste ik kan doen na alle hulp die ik hier al gehad heb...!
^ Reactie #5 geschreven door Dannyschippers op maandag 13 december 2010 om 12:56:01.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Zaak opgelost(tenminste kan niet opgelost worden),volgens Nokia Carecenter heeft het toestel ooit waterschade gehad,hij werkt terug maar voor hoelang weten we niet,ik heb hem aan een doe-het-zelver gegeven voor onderdelen,zonde want het was een mooi en handig toestel,ondertussen heb ik mijn vorige liefde terug aangekocht,N95 8GB,de vorige had ik aan mijn vrouw gegeven,nu hebben we beiden een goed toestel met een supercamera!
^ Reactie #6 geschreven door SMG op maandag 13 december 2010 om 15:33:55.
SMG's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Opmerking van de crew

En of meerdere berichten werden thuisgebracht in een nieuw onderwerp zodoende alles overzichtelijk te houden. Dat nieuwe onderwerp kan je hier terugvinden.
SMG
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten